Η Ferrari παρουσίασε, κατά τη διάρκεια μιας ειδικής εκδήλωσης σε κλειστό κύκλο πελατών της στην πρωτεύουσα στην Ιταλίας, τη Roma. Το νέο grand tourer coupe φέρει τον κινητήρα πίσω από εμπρός άξονα, και διαθέτει εκλεπτυσμένες αναλογίες και διαχρονικό σχεδιασμό. Η εταιρεία αναφέρει ότι ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός του νέου της μοντέλου αποτίει φόρο τιμής στη ζωντάνια της πόλης κατά τη διάρκεια της δεκαετία των ’50s και ’60s. Το σχήμα της Roma φαίνεται επίσης να αντλεί στοιχεία από τα μοντέλα εκείνης της εποχής, όπως τη 250 GT Berlinetta Lusso και τη 250 GT 2+2.

Ο σχεδιασμός της Roma έρχεται σε συνδυασμό με απαράμιλλη απόδοση και χειρισμό, καθώς η Roma κινείται από τον 3,9-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, απόδοσης 620 ίππων στις 5.750 – 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής στις 3.000 – 5.750 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με το νέο 8-τάχυτο DCT αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που είδαμε στην SF90 Stradale και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,4 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα 9,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές της Ferrari μας δείχνουν μια εντελώς νέα προσέγγιση, καθώς υπάρχει μια ψηλή κεντρική κονσόλα που χωρίζει τον χώρο μεταξύ οδηγού και συνεπιβάτη. Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα μεγάλο, ψηφιακό σύμπλεγμα οργάνων, ενώ η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι κάθετα τοποθετημένη. Τέλος, ο συνεπιβάτης έχει ακόμη μια ξεχωριστή οθόνη μπροστά του, που βλέπει όλες τις πληροφορίες του αυτοκινήτου.

Το μήκος της Roma αγγίζει τα 4.656 χλστ., το πλάτος της τα 1.974 χλστ., το ύψος της τα 1.301 χλστ., ενώ το μεταξόνιο της τα 2.670 χλστ., με το βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.472 κιλά.