Στην περσινή έκθεση του Πεκίνου, η Hyundai αποκάλυψε στο περίπτερό της το LaFesta, το πρώτο μοντέλο της εταιρία που φέρει τη νέα σχεδιαστική της γλώσσα, την “Sensuous Sportiness” όπως την ονομάζει. Το εν λόγω σεντάν πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας και κίνηση παίρνει από τον 1,6 λίτρων Τ-GDi κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 177 ίππων με 265 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Τις προηγούμενες ημέρες, όμως, η Κορεάτικη εταιρία παρουσίασε στην Κίνα την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου. Αυτή κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, απόδοσης 150 kW (204 ίππων) και 310 Nm ροπής. Αυτός αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 56,5 kWh, που σύμφωνα με την εταιρία -και τα πρότυπα μετρήσεων της Κίνας- η αυτονομία του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 490 χλμ.
Σχεδιαστικά, οι μόνες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, το οποίο διαθέτει νέο προφυλακτήρα και κλειστή -νέα- μάσκα. Ακόμα, υπάρχουν νέες ζάντες, με αεροδυναμικό σχεδιασμό, όπως επίσης και νέος πίσω προφυλακτήρας και διαχύτης, καθώς έχουν αφαιρεθεί οι διπλές απολήξεις του βενζινοκίνητου μοντέλου.