Ο Stephan Winkelmann, πρόεδρος της Bugatti σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως δεν θα κατασκευάσουν την σύγχρονη εκδοχή του Galibier concept που παρουσιάστηκε το 2009, ούτε κάποιο άλλο σεντάν μοντέλο, αφού όπως είπε:

Δεν θα βγάλουμε στην αγορά ένα μοντέλο σε μια κατηγορία που συνεχώς μειώνονται οι πωλήσεις. Εάν το κάναμε θα έπρεπε να κατασκευάσουμε εκδόσεις με μικρό και μακρύ μεταξόνιο, προκειμένου να καλύψουμε την παγκόσμια ζήτηση, με την έκδοση με το μεγάλο μεταξόνιο να πωλείται στην αγορά της Κίνας.

Ο Winkelmann πρόσθεσε πως η Bugatti δεν θα κατασκευάσει έναν υβριδικό κινητήρα, αφού ο W16 quad turbo κινητήρας εσωτερικής καύσης 8,0-λίτρων είναι state-of-the-art, προσφέροντας απεριόριστη ισχύ και απίστευτη επιτάχυνση. Συμπλήρωσε πως με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα σε αυτόν, θα είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί το βάρος, ενώ θα μπορούσε να απαιτήσει και μεγαλύτερο μεταξόνιο, στοιχεία που η Bugatti δεν θέλει.

Η Bugatti δεν λέει όχι σε ένα αμιγώς τετραθέσιο (2+2) ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα είναι φθηνότερο από την Chiron. Αυτό θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ένα SUV, με την Bugatti να ενδιαφέρεται για το περιβάλλον και έτσι πρόσφατα ανακοίνωσε πως σε συνεργασία με Γάλλους αξιωματούχους, θα εργαστούν σε ένα έργο αναδάσωσης, φυτεύοντας 4.000 δέντρα, προκειμένου να ελαχιστοποιήσει το οικολογικό αποτύπωμα της.