H Audi παρουσιάζει δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις για το Q7, τις Q7 55 TFSI e και Q7 60 TFSI e. Και οι δύο φορούν τον 3,0-λιτρο V6 TFSI βενζινοκινητήρα απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης έως 128 ίππων με 350 Nm ροπής. Το σύνολο στην πρώτη έκδοση αποδίδει 381 άλογα και 600 Nm ροπής και στην δεύτερη 456 άλογα με 700 Nm ροπής.

Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων tiptronic, με τον ηλεκτροκινητήρα να αντλεί ενέργεια από μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 17,3 kWh. Η έκδοση 60 TFSI e διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το πακέτο S-line, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και ενεργή αερανάρτηση.

Το Q7 55 TFSI e κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ το Q7 60 TFSI e σε 5,7 δευτερόλεπτα. Και οι δυο εκδόσεις έχουν τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα, με τον ηλεκτροκινητήρα να μπορεί να κινήσει το όχημα με ταχύτητες έως 135 χλμ/ώρα. Και για τις δύο εκδόσεις η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 43 χιλιόμετρα σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP.

Τα οχήματα έχουν επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης τα: comfort, efficiency, auto, dynamic, individual, allroad και offroad. Οι επιλογές αυτές επιδρούν στη χαρτογράφηση του κινητήριου συστήματος, στην αερανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης. Επίσης υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας, τα EV και Hybrid, με την δεύτερη έχει δύο λειτουργίες, τις Auto και Hold, ενώ υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας, με το Q7 TFSI e quattro να μπορεί να ανακτήσει μέχρι και 25 kW ισχύος και να τροφοδοτήσει την ενέργεια αυτή πίσω στη μπαταρία ιόντων λιθίου.

Στη Γερμανία το Q7 55 TFSI e ξεκινά από τις 74.800 ευρώ, ενώ το Q7 60 TFSI e από τις 89.500 ευρώ. Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2020.