Μέσα στο έτος η Hyundai και η Kia θα προσφέρουν στις αγορά τις υβριδικές και τις plug-in υβριδικές εκδόσεις των Tucson, Santa Fe και Sorento. Τα αυτοκίνητα αποτελούν μέρος της στρατηγικής των δύο εταιριών που θέλει έως το 2025 να προσφέρει 13 υβριδικά, 6 plug-in υβριδικά, 23 αμιγώς ηλεκτρικά και δύο αυτοκίνητα κυψελών υδρογόνου.

Οι δύο κορεατικές εταιρίες θα επενδύσουν 61,1 τρισ. γουόν (46,3 δισ. ευρώ) προκειμένου να αναπτύξουν ηλεκτροκίνητα και αυτόνομα οχήματα. Η Hyundai θα προσφέρει στην αγορά αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4 και ενδεχομένως και επιπέδου 5 από το 2024 σε εταιρικούς στόλους, ενώ το ευρύ κοινό θα αποκτήσει πρόσβαση σε αυτές τις τεχνολογίες από το 2027. Αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 και 3 θα διαθέτουν όλα τα μοντέλα της μέχρι το 2025.


Παράλληλα, η εταιρεία φιλοδοξεί μέχρι το 2025 να είναι μεταξύ των τριών πρώτων παγκοσμίως στην παραγωγή αυτοκινήτων που θα κινούνται με μπαταρίες και κυψέλες καυσίμων, με ετήσιες πωλήσεις 560.000 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και 110.000 αυτοκινήτων με κυψέλες υδρογόνου.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Genesis θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021, ενώ το τμήμα N της Hyundai να προσφέρει στην αγορά τόσο crossovers, όσο και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Η κορεατική εταιρία θα δημιουργήσει μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα, πάνω στην οποία θα κατασκευάζονται τα ηλεκτρικά μοντέλα των Hyundai, Kia και Genesis. Το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη πλατφόρμα θα κυκλοφορήσει το 2024.