Το Italdesign Aztec δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις ως μία κοινή περίπτωση αυτοκινήτου. Παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τορίνο το 1989 και σε αντίθεση με ότι πιστεύει πολύς κόσμος, πέρασε σε περιορισμένη παραγωγή. Εξαιρετικά περιορισμένη… ενώ είχαν προγραμματιστεί να παραχθούν 50 κομμάτια, τελικά μόνο 18 είδαν το φως του ήλιου.

Τον σχεδιασμό του οχήματος, επιμελήθηκε ο Giugiaro. Ο κινητήρας, είναι ένας 2,2-λίτρων πεντακύλινδρος της Audi, απόδοσης 250 ίππων, που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο, προερχόμενο από την Lancia Delta Integrale 4×4, ενώ η ισχύς περνά στον δρόμο μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης της Lancia.

Οδηγός και συνοδηγός, κάθονταν σε ξεχωριστά “διαμερίσματα” και μιλούσαν μέσω “ενδοεπικοινωνίας”. Ο συνοδηγός, είχε μπροστά του και ένα τιμόνι, το οποίο όμως δεν ήταν λειτουργικό. Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου, είχε ένα πάνελ μέσω του οποίου μπορούσε κάποιος να αποκτήσει πρόσβαση σε διάφορα υποσυστήματα.

Ένα τέτοιο Aztec, παραγωγής 1988 αναζητά νέο ιδιοκτήτη, έχοντας διανύσει μέχρι σήμερα μόλις 400 χλμ. Μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 247 χλμ/ώρα.