H γκάμα των SUV της Lexus στην Αμερική διαθέτει πέντε μοντέλα, το UX, το NX, το RX, το GX (λέγε με Toyota Land Cruiser Prado), και το LX (λέγε με Toyota Land Cruiser). Το τελευταίο είναι και το μεγαλύτερο και πιο ακριβό SUV της premium ιαπωνικής εταιρίας, καθώς έχει μήκος 5.080 χλστ., πλάτος 1.981 χλστ., και ύψος 1.910 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.850 χλστ., με την τιμή του στις Η.Π.Α. να ξεκινά από τα 86.500 δολάρια.

Πριν λίγες ημέρες, η Cadillac παρουσίασε στην Αμερική το νέο Escalade, το οποίο είναι αισθητά μεγαλύτερο, καθώς έχει μεταξόνιο 3.071 χλστ., μήκος 5.382 χλστ., πλάτος 2.059 χλστ. και ύψος 1.948 χλστ., με την ESV έκδοση να έχει μεταξόνιο 3.407 χλστ. και μήκος 5.766 χλστ.. Σε πρόσφατη δήλωση του, ο προέδρος του εθνικού συμβουλευτικού συμβουλίου των αντιπροσώπων της Lexus στις Η.Π.Α., Paul LaRochelle, δήλωσε ότι η κερδοφορία αποτελεί βασικό παράγοντα ανησυχίας για τους αντιπροσώπους στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την αναλογία των πωλήσεων νέων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να είναι σχεδόν 1 προς 1.

Οι αντιπρόσωποι επιθυμούν μεγάλες αλλαγές στη γκάμα των SUV, είτε πρόκειται για ένα νέο μοντέλο είτε για μια σημαντική ανανέωση μοντέλων όπως το LX, τονίζοντας:

Καθώς κοιτάζουμε τον κόσμο που πουλάμε σήμερα, ο οποίος είναι σίγουρα ένας κόσμος που κυριαρχείται από SUV και τέτοιους αγοραστές, έχουμε μια εξαιρετική γκάμα προϊόντων. Είναι απλώς θέμα αλλαγής, επανασχεδιασμού και να βρούμε με διαφορετικές παραλλαγές των οχημάτων πολυτελείας και των SUV που διαθέτουμε σήμερα, και στην πορεία ίσως ακόμη και μερικών νέων μοντέλων.

Ο LaRochelle συνέχισε λέγοντας ότι ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, έχει δεσμευτεί ότι μέχρι το 2025 θα δούμε τουλάχιστον δύο με τρία εκτεταμένα facelifts μοντέλων και μερικές νέες προσθήκες στη γκάμα κάθε χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι η ιαπωνική εταιρία ίσως εξετάζει να προφέρει ένα ακόμα μεγαλύτερο SUV στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.