Η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης στοχεύει στη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου μέχρι το 2040, στο πλαίσιο των προσπαθειών της για τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου, αλλά και να καταπολεμήσει την αλλαγή του κλίματος.

Το όραμά μας είναι να εγκαταλείψουμε σταδιακά τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ώστε όλα τα οχήματα που κινούνται στους δρόμους μας έως το 2040 να καταναλώνουν καθαρή ενέργεια,

δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Heng Swee Keat. Η πόλη-κράτος των 5,7- εκατ. κατοίκων έχει κατηγορηθεί από τον Elon Musk ως μια μη υποστηρικτή χώρα των ηλεκτρικών οχημάτων, αφού μέχρι σήμερα δεν έδινε κίνητρα για την αγορά τους.

Η Σιγκαπούρη είναι ένα από τα πιο ακριβά μέρη στον κόσμο για να αγοράσει κανείς ένα αυτοκίνητο, λόγω των υπερβολικών φόρων που βαραίνουν την αγορά του, ενώ υπάρχουν ελάχιστα ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους της.

Ο Heng Swee Keat πρόσθεσε πως η κυβέρνηση θα ανακοινώσει σύντομα μέτρα για την ενθάρρυνση της υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων, όπου ανάμεσά τους θα συναντάμε και την επιστροφή φόρου για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ταξί.

Επίσης μέχρι το 2030 θα υπάρχουν περισσότεροι από 28.000 δημόσιοι φορτιστές, από τους 1.600 που υπάρχουν σήμερα.

Ως χαμηλός νησιωτικός λαός, η άνοδος της στάθμης της θάλασσας απειλεί την ίδια την ύπαρξή μας,

πρόσθεσε ο Heng Swee Keat. Πέρυσι, ο πρωθυπουργός της χώρας δήλωσε ότι η προστασία της Σιγκαπούρης από την άνοδο της στάθμης της θάλασσας μπορεί να κοστίσει 100 δισεκατομμύρια δολάρια Σιγκαπούρης (66,5 δισ. ευρώ) ή περισσότερα, μέσα στα επόμενα 100 χρόνια.