Η τρέχουσα γενιά του Honda Civic Type R (FK8) έγινε παράλληλα η πρώτη που κυκλοφόρησε επίσημα στην αγορά της Αμερικής, και παρά την απουσία αυτόματου κιβωτίου, η “όρεξη” των αμερικάνων για το πιο σκληροπυρηνικό Honda είναι μεγάλη, και απολαμβάνει εξαιρετική εμπορική επιτυχία.

Παρ ‘όλα αυτά, o επικεφαλής του project του Civic Type R, Hideki Kakinoma, έκανε γνωστό ότι η Honda δεν σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα της με άλλα Type R μοντέλα. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα δούμε κάποια γρήγορη έκδοση άλλου μοντέλου ούτε της Honda, ούτε της Acura, που σημαίνει ότι η ιαπωνική εταιρία δεν έχει στα χαρτιά ένα νέο NSX Type R, με τον Kakinoma να τονίζει:

Όσον αφορά την Acura, το λογότυπο Type S χρησιμοποιείται για να υποδείξει την κορυφαία έκδοση επιδόσεων, όχι το Type R. Το ‘R’ στο Civic Type R σήμαινε πάντα “το αγωνιστικό”, έτσι το να δούμε το Type R σε κάτι σαν SUV ή crossover δεν έχει νόημα. Το Civic είναι σήμερα το μοναδικό όχημα της γκάμας της Honda που καλύπτει τις απαιτήσεις μας για το τι χρειάζεται ένα μοντέλο να έχει Type R έκδοση.