Με την BMW να έχει θέσει ως στόχο να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2 των μοντέλων της στην Ευρώπη κατά 20% μέσα στο 2020, αναπτύσσει και τις επόμενες γενιές των 5 Series και 7 Series, οι οποίες θα προσφέρονται και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Η BMW θέλει ο φετινός μέσος όρος εκπομπών CO2 των μοντέλων της στην Ευρώπη να είναι λίγο πάνω από τα 100 γρ/χλμ, ενώ δηλώνει πεπεισμένη πως θα καταφέρει να πιάσει τον στόχο των 95 γρ/χλμ του 2021, χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων και των πιο αποδοτικών κινητήρων που θα προσφέρει στην αγορά.
Το 2022, θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά της Σειράς 7 και εκτός από εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και plug-in, θα προσφέρεται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ενδεχομένως το μοντέλο να ονομαστεί i7 και θα προφέρεται σε διάφορες εκδόσεις. Στην βασική έκδοση θα αποδίδει 560 άλογα από δύο ηλεκτροκινητήρες, που θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 100 kWh, που θα χαρίζουν αυτονομία 600 χλμ ανά φόρτιση.
Θα υπάρχει έκδοση που θα προσφέρει αυτονομία έως 700 χλμ ανά φόρτιση, με την ισχυρότερη έκδοση, να αποδίδει 680 άλογα από δύο ηλεκτροκινητήρες και θα διαθέτει μια μπαταρία 120 kWh που θα δίνει αυτονομία 580 χλμ ανά φόρτιση, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε λιγότερο από 3,9 δευτερόλεπτα.
Το 2023 αναμένεται στην αγορά η νέα γενιά της Σειράς 5 και η BMW θα την προσφέρει σε τουλάχιστον δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Τα παραπάνω μοντέλα αποτελούν μέρος του σχεδίου της BMW που θέλει έως το 2025 να διαθέτει στην αγορά τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, 13 εκ των οποίων αμιγώς ηλεκτρικά.