Σύμφωνα με την Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) των Η.Π.Α τα επίπεδα εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμων των αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2018 ήταν καλύτερα από ποτέ, αφού σημειώθηκε νέο ρεκόρ μέσου όρου κατανάλωσης καυσίμου στις Η.Π.Α, αλλά δεν πιάστηκε ο στόχος λόγω των αυξημένων πωλήσεων των SUV και των pickups μοντέλων.

1

Συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση καυσίμου για ένα αυτοκίνητο το 2016 ανήλθε στα 25,1 μίλια ανά γαλόνι (9,37 λίτρα/100 χλμ), χαμηλό όλων των εποχών, ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά μίλι μειώθηκαν στα 353 γραμμάρια. Και οι δύο αριθμοί είναι οι χαμηλότεροι που έχει καταγράψει η EPA από το 1975 που μετρά τα δεδομένα.

2

Η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, έχουν βελτιωθεί αισθητά τα τελευταία 10 χρόνια, σύμφωνα με τις ετήσιες έρευνες “Fuel Economy Trends” και “Manufacturer Performance Report”, με την EPA να εκτιμά πως η οικονομία καυσίμου θα βελτιωθεί το 2019 στα 25,5 μίλια ανά γαλόνι (9,22 λίτρα/100 χλμ), με τις εκπομπές CO2 να πέφτουν στα 346 γραμμάρια ανά μίλι.

3

Η εταιρία με τον χαμηλότερο μέσο όρο κατανάλωσης είναι η Honda. Τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας έχουν μέση κατανάλωση καυσίμου 30 μίλια ανά γαλόνι (7,84 λίτρα/100 χλμ) και 296 γραμμάρια εκπομπές CO2 ανά μίλι. Μεταξύ των 13 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι 11 παρουσίασαν βελτίωση στην μέση κατανάλωση καυσίμου και στις μέσες εκπομπές CO2 εκτός από της Hyudai και την VW, μιας και κατά το 2018, οι εταιρίες αυτές πούλησαν περισσότερα SUV μοντέλα.