Πριν δύο μήνες, η Genesis παρουσίασε το πρώτο της SUV, το GV80. Με αυτό η premium κορεάτικη μάρκα θέλει να ταράξει το γερμανικό κατεστημένο και ένας από τους τρόπους που έχει επιλέξει είναι να το φορτώσει με τεχνολογία. Γι’αυτό συνεργάστηκε με την Continental, η οποία δραστηριοποιείται σε διάφορους κλάδους της αυτοκινητοβιομηχανίας και μόλις το 30% του τζίρου της προέρχεται από αυτό των ελαστικών, και μας παρουσιάζουν τον πρώτο τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων που τοποθετείται σε αυτοκίνητο παραγωγής.

1

Η επαναστατική αυτή τεχνολογία στοχεύει στη βελτίωση της ασφάλειας πίσω από το τιμόνι και χρησιμοποιεί παράπλευρα στοιχεία που διαιρούν τον τρόπο με τον οποίο η εικόνα φτάνει στο αριστερό και δεξί μάτι του οδηγού, δημιουργώντας την τρισδιάστατη απεικόνιση. Για την πιο ακριβή ρύθμιση της απεικόνισης, το σύστημα χρησιμοποιεί μια εσωτερική κάμερα, η οποία ανιχνεύει την οπτική γραμμή του οδηγού, δηλαδή το που κοιτάει.

2

Η ίδια κάμερα ανιχνεύει επίσης εάν ο οδηγός εστιάζει πάρα πολύ στον πίνακα οργάνων και τον προειδοποιεί κατάλληλα, ενώ ακόμα εντοπίζει πιθανές στιγμές απόσπασης της προσοχής του οδηγού ή αν αυτός έχει κουραστεί, Οι 3D προβολές προσαρμόζονται στην ακριβή θέση του κεφαλιού του οδηγού, με το σύστημα να έχει αναπτυχθεί ώστε να είναι εύκολο στο μάτι του οδηγού και να μην το επιβαρύνει με περιττές πληροφορίες.

3

Η Continental εργάζεται ήδη για το τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων της επόμενης γενιάς, το οποίο θα ενσωματώσει όλες τις οθόνες κεντρικής κονσόλας σε μια ενιαία μονάδα. Αυτός θα επιτρέπει στον οδηγό να επαναπροσδιορίσει τη διάταξη των περιεχομένων των πολλαπλών οθονών, όπως για παράδειγμα, να σύρει τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης από την οθόνη του συνοδηγού στην οθόνη που βρίσκεται μπροστά του.

4

Στο μέλλον και οι επιβάτες της δεύτερης σειράς καθισμάτων θα απολαμβάνουν την 3D εμπειρία χωρίς να χρειάζονται ειδικά γυαλιά, καθώς η Continental αναπτύσσει μια 3D οθόνη βασισμένη στη φυσική τεχνολογία 3D Lightfield της Leia, μιας εταιρείας της Silicon Valley. Η παραγωγή του συστήματος προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2022 και θα αποτελέσει μέρος του συνδεδεμένου αυτοκινήτου του μέλλοντος.