Lotus: H Evija θα επηρεάσει όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά

Σχετικά άρθρα

Οι μπαταρίες είναι το πιο βαρύ στοιχείο ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και αυτό αντιτίθεται σφόδρα στη φιλοσοφία της “ελαφρότητας” της Lotus. Γι’αυτό o επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, Matt Windle, δήλωσε στο αμερικάνικο Autoblog ότι η Lotus έκανε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό, ώστε η Evija να έχει αυτή την ανόθευτη αίσθηση που έχουν όλα τα μοντέλα της.

Όπως ξέρεις, η Evija διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένας για κάθε τροχό), που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 70 kWh. Ο Windle εξήγησε ότι η ευρεία χρήση σύνθετων υλικών, όπως οι ίνες άνθρακα, βοηθά στο να κρατηθεί το βάρος χαμηλά, ενώ και το έξυπνο packaging είναι ένα ακόμα μέτρο εξοικονόμησης βάρους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Windle μας δίνει ως παράδειγμα το τμήμα στο οποίο είναι τοποθετημένη η κολώνα του τιμονιού, το οποίο χρησιμοποιείται επίσης ως αγωγός για το σύστημα κλιματισμού του αυτοκινήτου. Αν σε όλες αυτές τις μικρές λεπτομέρειες προσθέσεις και το carbon monocoque πλαίσιο, το συνολικά βάρος του αυτοκινήτου είναι μόλις 1.680 κιλά, νούμερο που καθιστά την Evija το ελαφρύτερο ηλεκτρικό hypercar του κόσμου.

Παρόλα αυτά, το βάρος του είναι μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Lotus στην ιστορία της. Και όμως, ο Windle μας διαβεβαιώνει ότι οδηγώντας το αυτοκίνητο θα αισθάνεσαι σαν να βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι μιας πραγματικής Lotus. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η μπαταρία είναι εκεί όπου θα ήταν ο τετρακύλινδρος ή ο εξακύλινδρος κινητήρας, σε ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο, και όχι ακριβώς κάτω από τον θάλαμο επιβατών.

Αυτή η διαμόρφωση δίνει στους δύο επιβάτες την εντύπωση ότι είναι “χωμένοι” στο cockpit, ενώ ταυτόχρονα χαμηλώνει το κέντρο βάρους, με τον Windle να επισημαίνει:

Έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε δυναμική οδήγηση και επιδόσεις που περιμένουν οι πελάτες από μια Lotus. [Η Evija] είναι το ίδιο δυναμική, αλλά με διαφορετικό σύστημα κίνησης. Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι η Lotus συνεχίζει να υπάρχει, θέλουμε να ξέρουν ότι είμαστε ακόμα εδώ, ότι μπορούμε να καινοτομήσουμε ακόμα. Η [Evija] δεν είναι απλώς ένα αυτόνομο προϊόν. Η γλώσσα σχεδιασμού και το περιεχόμενο που υπάρχει στο αυτοκίνητο μας δίνουν κατεύθυνση καθώς θα διαμορφώνουμε τα μελλοντικά προϊόντα που θα έρθουν. Δείτε το ως ένα πρωτοπόρο μοντέλο για την εταιρία.

Διάβασε ακόμα

Η φετινή παραγωγή της Lotus Evija έγινε sold out

Πηγήautoblog.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...
Autoblog.gr