H Lotus θα κατασκευάσει μόλις 130 Evija και η εταιρία έκανε γνωστό πως η φετινή παραγωγή του μοντέλου έχει γίνει sold out. Το αυτοκίνητο κοστίζει 1,7 εκατ. λίρες (1,95 εκατ. ευρώ) προ φόρων και δασμών, προκειμένου να προσθέσουν το ηλεκτρικό hypercar στο γκαράζ του. Οι πρώτες παραδόσεις του Evija θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι, με την Lotus να το κατασκευάζει στο χέρι, στη νέα μονάδα του εργοστασίου της στο Hethel.

Το πρώτο βρετανικό ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 2.000 άλογα και 1.700 Nm ροπής, ενώ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ανά τροχό κάτι που το κάνει τετρακίνητο. Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 70 kWh, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 320 χλμ/ώρα.

Διαθέτει ένα ελαφρύ ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, που συμβάλει ώστε το βάρος να κρατηθεί στα 1.680 κιλά, κάνοντας το ελαφρύτερο ηλεκτρικό hypercar του κόσμου. Πατά στο έδαφος με ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με Pirelli Trofeo R ελαστικά, με τα φρένα να αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους της AP Racing.

Έχει μήκος 4.459 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.122 mm, με την μπαταρία του να φορτίζει πλήρως μέσα σε 18 λεπτά με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW. Η Lotus υποστηρίζει πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 8 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή 800 kW, αλλά για την ώρα δεν υπάρχει τέτοιος ταχυφορτιστής στην αγορά. Με τον 350 kW ταχυφοριστή, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε 12 λεπτά.

Η μπαταρία κρατιέται δροσερή χάρη σε τέσσερα ψυγεία, με την αυτονομία του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 400 χλμ. Διαθέτει φώτα λέιζερ, ενεργή αεροδυναμική και κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες. Έχει πέντε διαφορετικά mode λειτουργίας: range, city, tour, sport και track. Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, κρυφό φωτισμό, με τον συνολικό σχεδιασμό να είναι μινιμαλιστικός και φουτουριστικός.