Ήταν Ιούλιος του 2006, όταν μια νεοσύστατη start-up και και εντελώς ασήμαντη εταιρία, ονόματι Tesla, παρουσίασε στο αεροδρόμιο της Santa Monica ένα πρωτότυπο του πρώτου της αυτοκινήτου. Το όνομα του Roadster, το οποίο βασιζόταν στο πλαίσιο ενός Lotus Elise, αλλά μηχανικά φορούσε έναν ηλεκτροκινητήρα με την υπογραφή της. Έπρεπε να περάσουν δύο χρόνια, για να βγει στην παραγωγή και να πιστέψει ο κόσμος ότι αυτό είναι υπαρκτό project. Ακόμα και έτσι, δεν έπεισε πολλούς, ωστόσο αυτό το μοντέλο αποτέλεσε την σπίθα για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση και την μαζική παραγωγή τους.

Στην έκθεση του Detroit, τον Ιανουάριο του 2009 και μόλις 10 μήνες μετά την παράδοση του πρώτου Tesla Roadster, η Dodge παρουσίασε το Circuit EV, το οποίο χαρακτήριζε το sport αυτοκίνητο του μέλλοντος. Αυτό ήταν ένα αμιγώς ηλεκτρικό sports car, που -σύμφωνα με την εταιρία- προσέφερε εξαιρετικές επιδόσεις και είχε άκρως δυναμικό σχεδιασμό. Το Circuit EV βασιζόταν στο πλαίσιο της Lotus Europa, με την Dodge να υπογράφει το σχέδιο του αυτοκινήτου, που αντλούσε αρκετά στοιχεία από το Viper.

Παρότι το Circuit EV παρουσιάστηκε μετά το Tesla Roadster, το πρώτο ήταν λίγο πιο αργό σε σχέση με το δεύτερο. Η Dodge είχε τοποθετήσει στον πίσω άξονα έναν ηλεκτροκινητήρα 200 kW (268 ίππων) και 400 Nm ροπής, που επιτάχυνε το Circuit EV από στάση στα 100 χλμ σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του αγγίζει τα 193 χλμ/ώρα. Διέθετε μια μπαταρία 35 kWh, με την εταιρία να ανακοινώνει ότι η αυτονομία του κυμαίνεται μεταξύ 240 και 320 χιλιομέτρων.

Από την άλλη, ο κινητήρας του Roadster απέδιδε -αρχικά- 185 kW (248 άλογα) και 270 Nm ροπή, που επιτάχυναν το μοντέλο από στάση στα 100 χλμ σε 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 201 χλμ/ώρα. Διέθετε μια μπαταρία 53 kWh, με την εταιρία να ανακοινώνει ότι η αυτονομία του ήταν στα 370 χλμ. Οι διαστάσεις και Circuit και του Roadster ήταν παραπλήσιες, με το βάρος του πρώτου να αγγίζει τα 1.200 κιλά και του δεύτερου τα 1.305 κιλά.

Στην προαναφερθείσα έκθεση, η Chrysler -μαζί με το Circuit- παρουσίασε τις υβριδικές εκδόσεις των Chrysler Town & Country, Jeep Patriot και Wrangler Unlimited, ανακοινώνοντας ότι ένα από αυτά θα βγει στην παραγωγή το 2010. Αυτό ήταν το Circuit, αλλά τα πλάνα της άλλαξαν λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του μοντέλου.

Πιο συγκεκριμένα, οι πρώτες φήμες για ακύρωση του project βγήκαν στην επιφάνεια τον Μάιο του 2009, για να έρθει επίσημα η Fiat τον Νοέμβριο του ίδιου έτους και να διαλύσει το τμήμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Chrysler (ENVI), και να βάλει ταφόπλακα στο Circuit EV αλλά και όλα τα μελλοντικά project της εταιρίας.