Η Fiat κάποτε κατείχε ηγετική θέση στην αγορά της Ιταλίας, με μερίδιο αγοράς άνω του 50%, αλλά τον περασμένο Μάρτιο το μερίδιο της ιταλικής εταιρίας υποχώρησε σε ιστορικά χαμηλά, μόλις 9,9%.

Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ιταλία κατά τον Μάρτιο υποχώρησαν κατά 85,4%, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, με την Fiat να βλέπει το μερίδιό της να υποχωρεί σε τόσο μεγάλο ποσοστό λόγω έλλειψης νέων μοντέλων, με την υφιστάμενη γκάμα των μοντέλων της (500, Panda, 500X, 500L και Tipo) να μην καλύπτει τα θέλω και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.

Το 1990 το μερίδιο της Fiat στην Ιταλία υποχώρησε κάτω του 40%, ενώ το 1998 έπεσε κάτω από το 30%. Όταν το 2004 ο Sergio Marchionne έγινε CEO της Fiat, το μερίδιο βρισκόταν στο 21%, όπου και διατηρήθηκε εκεί μέχρι το 2017, ενώ το 2019 το μερίδιο υποχώρησε στο 15%. Τους πρώτους δύο μήνες του 2020 το μερίδιο είχε αυξηθεί στο 17%, αλλά τον Μάρτιο υποχώρησε στο 9,9%.

Στην Ευρώπη το μερίδιο της Fiat τον Μάρτιο του 2020 υποχώρησε από το 6% στο 3,2%, ενώ κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, το μερίδιο της ανέρχεται στο 5,6%, όταν έναν χρόνο πριν ήταν στο 6,3%.