Η Bollinger μας δείχνει τις επαγγελματικές χρήσεις του ηλεκτρικού της pickup

Σχετικά άρθρα

Στα μέσα του Μαρτίου, η Bollinger Motors έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες αλλά και λεπτομέρειες του E-Chassis που χρησιμοποιούν τα B1 (SUV) και B2 (pickup), και σήμερα η αμερικάνικη εταιρία παρουσιάζει το B2 Chassis Cab pickup.

Η Bollinger περιγράφει το E-Chassis ως την πρώτη “κλάσης 3” πλατφόρμα παγκοσμίως, που έχει σχεδιαστεί τόσο για βαριά χρήση, όσο και για εμπορικές εφαρμογές, με την εταιρία να αναφέρει ότι το pickup μπορεί χρησιμοποιηθεί από υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους και εργαζόμενους στον κατασκευαστικό κλάδο. Γι’αυτό, η Bollinger έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα φωτογραφίες/μακέτες υποδεικνύοντας πως θα μπορούσε να τροποποιηθεί το pickup για να ικανοποιήσει τις εκάστοτε ανάγκες.

Η πλατφόρμα του ηλεκτρικού pickup είναι “πλήρως προσαρμόσιμη” και υποστηρίζει προσθιοκίνητες, πισωκίνητες και τετρακίνητες υλοποιήσεις, με το μήκος του μεταξονίου να μπορεί να αυξομειωθεί, μετατρέποντας το όχημα από Double Cab σε Single Cab. Ακόμα, μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες από 120 kwh έως 180 kWh, φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά και πίσω και ενσωματωμένο φορτιστή 5-15 kW.

Τα B1 και B2, κόστους 125.000 δολαρίων, εξοπλίζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 623 άλογα με 906 Nm ροπής, επιτρέποντάς τους να κάνουν τα 0-96 χλμ/ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 161 χλμ/ώρα, ενώ η αυτονομία τους ανέρχεται στα 322 χλμ με την μπαταρία των 120 kWh.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...