Η Mazda ανακοίνωσε σήμερα τα παγκόσμια οικονομικά αποτελέσματα και τα αποτελέσματα των πωλήσεών της, με την ιαπωνική εταιρία να αναφέρει ότι πούλησε 1.419.000 αυτοκίνητα κατά τη δωδεκάμηνη περίοδο, που έληξε στις 31 Μαρτίου 2020.
Στις περισσότερες αγορές, η πανδημία της νόσου Covid-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στις πωλήσεις, καθώς τόσο στην Ιαπωνία, όσο και στη Βόρεια Αμερική αυτές μειώθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τις 202.000 και 397.000 μονάδες αντίστοιχα. Στην Κίνα, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 14%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, αγγίζοντας τις 212.000 μονάδες.
Στην Ευρώπη, η Mazda είχε ένα πολύ θετικό 9μηνο του οικονομικού έτους 2019-20220 (Απρίλιος- Δεκέμβριος 2019), καθώς είχε εμφανίσει αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 14% και φτάνοντας τις 195.000 μονάδες. Η κρίση του νέου κορωνοϊού είχε σοβαρό αντίκτυπο στο τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2019-2020 (Απρίλιος 2019-Μάρτιος 2020), αλλά οι πωλήσεις στην ευρωπαϊκή περιοχή (μαζί με τη Ρωσία) ήταν σχεδόν στο επίπεδο της προηγούμενης χρήσης. Συνολικά, πωλήθηκαν 264.000 αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια των δώδεκα μηνών, διατηρώντας το μερίδιο αγοράς της Mazda στην Ευρώπη σταθερό στο 1,4%.
Τα έσοδα της Mazda από τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια της χρήσης ανήλθαν σε 3,43 δισ. γιεν (28,3 δισεκατομμύρια ευρώ), τα λειτουργικά κέρδη σε 43,6 δισ. γιεν (360 εκατομμύρια ευρώ), και το καθαρό εισόδημα σε 12,1 δισ. γιεν (100 εκατομμύρια ευρώ). Οι μέτοχοι της Mazda θα λάβουν ετήσιο μέρισμα 35 γιεν (0,3 ευρώ) ανά μετοχή.
Η Mazda έχει θέσει ως στόχο να πουλά ετησίως 1,8 εκατ. αυτοκίνητα το οικονομικό έτος 2024-2025 που λήγει στις 31 Μαρτίου 2025.