1,5 δισ. ευρώ θα κοστίσει το κλείσιμο του εργοστασίου της Nissan στη Βαρκελώνη

Σχετικά άρθρα

Την περασμένη εβδομάδα η Nissan ανακοίνωσε πως θα κλείσει το εργοστάσιό της στη Βαρκελώνη και μέλος του συνδικάτου των εργαζομένων του συγκεκριμένου εργοστασίου, δήλωσε πως το κλείσιμο του εργοστασίου θα κοστίσει στη Nissan περίπου 1,5 δισ. ευρώ.

Το μέλος της ένωσης είπε ότι πριν από λίγες εβδομάδες η Nissan είχε πει στους εργαζομένους ότι το κλείσιμο των τριών εγκαταστάσεων της Βαρκελώνης μπορεί να κοστίσει περίπου 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ.

Στις 28 Μαΐου, την ημέρα που ανακοινώθηκε το κλείσιμο, ένα στέλεχος της Nissan είπε στους εργαζομένους ότι το κόστος θα μπορούσε να είναι πολύ χαμηλότερο, στα 700-800 εκατομμύρια ευρώ, πρόσθεσε η πηγή.

Ωστόσο, η πηγή, μαζί με έναν άλλο ανώτερο αξιωματούχο του συνδικάτου, δήλωσε ότι η δεύτερη εκτίμηση ήταν πιθανώς μη ρεαλιστική, καθώς θα κάλυπτε ελάχιστα τις πληρωμές απολύσεων σε εργαζόμενους, μερικοί από τους οποίους έχουν απασχοληθεί για περισσότερα από 20 χρόνια.

Επιπλέον, η Nissan θα αντιμετώπιζε άλλα κόστη που σχετίζονται με προμηθευτές και διάλυση εργοστασίων, ανέφερε η πρώτη πηγή, προσθέτοντας: “1,5 δισεκατομμύριο ευρώ είναι πιο ρεαλιστικό. Δεν είναι εύκολο να αποσυναρμολογηθεί ένα εργοστάσιο”.

Διάβασε επίσης

Επίσημο: Το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Nissan. Κλείσιμο εργοστασίων, λιγότερα μοντέλα

Η εφημερίδα La Vanguardia που εδρεύει στη Βαρκελώνη δημοσιοποίησε έγγραφα της Nissan στα οποία αναφέρεται ότι το κλείσιμο μπορεί να κοστίσει 1,45 δισεκατομμύρια ευρώ, κυρίως για να απολυθούν και να αποζημιωθούν περίπου 3.000 εργαζόμενοι.

Η La Vanguardia είπε ότι μεταξύ των δαπανών που η Nissan είχε εκτιμήσει ήταν 600 εκατομμύρια ευρώ για απολύσεις εργαζομένων, 310 εκατομμύρια φορολογικά έξοδα και ενδεχομένως αποπληρωμή 100 εκατομμυρίων δημόσιας βοήθειας.

Η Nissan πιστεύει ότι θα χρειαστούν σχεδόν επτά χρόνια για να ανακτήσει το κόστος της αποχώρησης από τη Βαρκελώνη, ανέφερε η εφημερίδα.

Το κόστος του κλεισίματος βρίσκεται στο επίκεντρο μιας συζήτησης στην Ισπανία ενώ η ισπανική κυβέρνηση εκτιμά ότι θα ήταν φθηνότερο το κόστος για την αυτοκινητοβιομηχανία αν διατηρηθούν τα εργοστάσια σε λειτουργία.

Η απόφαση της Nissan να αποχωρήσει από τη Βαρκελώνη δημιούργησε διαμαρτυρίες από τους εργαζόμενους και την δέσμευση της ισπανικής κυβέρνησης να κάνει ό, τι μπορεί για να πείσει την εταιρεία να παραμείνει στην Ισπανία.

Σήμερα, στο εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη απασχολούνται περίπου 3.000 άνθρωποι που κατασκευάζουν τα Nissan Navara, Renault Alaskan και Mercedes X-Class. Επίσης κατασκεύαζε το e-NV200. Η Nissan κατά πάσα πιθανότητα θα μεταφέρει τη παραγωγή του Navara στη Νότια Αφρική, ενώ το e-NV200 θα κατασκευάζει στο εργοστάσιο της Renault στο Maubeuge της Γαλλίας.

ΠηγήReuters.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan μειώνει τις εκτιμήσεις κερδών της

Η Nissan μείωσε κατά 14,5% τις εκτιμήσεις για τα ετήσια λειτουργικά της κέρδη της, επικαλούμενη χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω "γήρανσης" των...

Επίσημο: Nissan Qashqai facelift

Έχουν περάσει τρία χρόνια από το εμπορικό λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του Qashqai και σήμερα η Nissan αποκάλυψε το facellit του δημοφιλέστατου ιαπωνικού μοντέλου,...

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...