Κυκλοφοριακό κομφούζιο έφερε ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας

Σχετικά άρθρα

Πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα έφερε ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας, η υλοποίηση του οποίου ξεκίνησε με την πεζοδρόμηση της Βασιλίσσης Όλγας και συνεχίστηκε με τις εργασίες που είναι σε εξέλιξη στην Πανεπιστημίου.

Η κίνηση ήταν ιδιαίτερα αυξημένη στο κέντρο της Αθήνας, ιδιαιτέρως από το Σύνταγμα έως και την Πανεπιστημίου στο ύψος του σταθμού του Μετρό. Παράλληλα, με προβλήματα διεξάγεται η κυκλοφορία και στην περιοχή των Εξαρχείων και σε δρόμους όπως η Σόλωνος, η Ναυαρίνου, η Σκουφά, η Ιπποκράτους, η Ομήρου και η Χαριλάου Τρικούπη.

Διάβασε επίσης

32 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον σχεδιασμό, στην Πανεπιστημίου δημιουργείται πεζόδρομος και ποδηλατόδρομος στις δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας μήκους 900 μέτρων, ενώ μία τρίτη θα αφορά αποκλειστικά σε χρήση από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Στόχος του σχεδιασμού είναι να αυξηθεί ο αριθμός των δρομολογίων των ΜΜΜ ώστε να μειωθεί ο αριθμός των επιβατών ανά δρομολόγιο.

Έτσι, τα οχήματα έχουν στη διάθεσή τους τις μισές λωρίδες κυκλοφορίας στην Πανεπιστημίου με αποτέλεσμα να δημιουργείται τεράστιο μποτιλιάρισμα.

Από την επόμενη εβδομάδα θα αρχίσει η διαμόρφωση της περιοχής γύρω από την πλατεία Συντάγματος, γεγονός που σημαίνει πως τα φαινόμενα κυκλοφοριακής συμφόρησης στους δρόμους του κέντρου της πόλης θα συνεχιστούν ή και θα ενταθούν.

Εναλλακτικές διαδρομές προτείνει ο δήμος Αθηναίων

Ο  δήμος Αθηναίων προτείνει εναλλακτικές διαδρομές μετά τα προβλήματα και το κυκλοφοριακό κομφούζιο που προκάλεσε η πρώτη ημέρα του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας. Σύμφωνα με τον δήμο Αθηναίων, ειδικά για την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου, που αποτελεί μια πολύ πιο κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης, “οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ, αξιολογούν τα δεδομένα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα”. Ζητά δε την υπομονή και την κατανόηση των οδηγών.

Η ανακοίνωση του δήμου Αθηναίων

Η πιλοτική εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου, επιτρέπει στην επιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κατήρτισε την συνολική μελέτη, να καταγράφει και να αξιολογεί καθημερινά όλες τις διαστάσεις του έργου και τις δυνατότητες που δίνει στην πόλη να αποκτήσει την ισορροπία μετακίνησης μεταξύ πεζών, ποδηλατών, οδηγών και επιβατών.

Ήδη, οι πιλοτικές παρεμβάσεις του Μεγάλου Περιπάτου στην Βασιλίσσης Όλγας, αντιμετωπίστηκαν θετικά από εκατοντάδες πολίτες που βρέθηκαν στην περιοχή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Για την πρώτη ημέρα της πιλοτικής εφαρμογής των ρυθμίσεων στην οδό Πανεπιστημίου, που αποτελεί μια πολύ πιο κεντρική αρτηρία στο κέντρο της πόλης, οι συγκοινωνιολόγοι του ΕΜΠ, αξιολογούν τα δεδομένα και θα συνεχίσουν να το κάνουν το επόμενο χρονικό διάστημα.

Ο Μεγάλος Περίπατος ξεκίνησε για να απελευθερώσει και να αποδώσει στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας ελεύθερο χώρο. Χώρο που θα αλλάξει την καθημερινότητα, θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα διασφαλίζει το δικαίωμα μετακίνησης για όλους, όπως γίνεται στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Για πρώτη φορά στην Αθήνα, μία τόσο μεγάλης κλίμακας αστική παρέμβαση, υλοποιείται σταδιακά, με την πιλοτική εφαρμογή της, για να τη βιώσουμε όλοι και να παρακολουθήσουμε όλοι την εξέλιξή της βήμα προς βήμα. Ζητούμε την υπομονή και την κατανόηση των διερχομένων οδηγών, σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια.

Για τη διευκόλυνση των οδηγών προτείνονται οι εξής εναλλακτικές διαδρομές:

Από Νότια Προάστια:

προς Ομόνοια

  • Χαμοστέρνας– Πειραιώς

προς Παγκράτι– Αμπελόκηπους

  • Συγγρού – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου
  • Συγγρού – Πετμεζά – Καλλιρόης – Βασ. Κωνσταντίνου

προς Πλάκα

  • Αμαλίας (άνοδος) – Βασ. Γεωργίου – Φιλελλήνων – Αμαλίας (κάθοδος) (Όπως μέχρι σήμερα)

Από Νότια Προάστια μέσω Βουλιαγμένης:

  • Διάκου – Αμαλίας (όπως μέχρι σήμερα)
  • Αρδητού – Βασ. Κωνσταντίνου – Πλατεία Σκουζέ – Ρηγίλλης – Βασ.Σοφίας (όπως μέχρι σήμερα)

Από Βόρεια προς Κέντρο

  • μέσω Λ.Αλεξάνδρας – Πατησίων
  • μέσω Βασ.Σοφίας – Σόλωνος
  • μέσω Λ. Αλεξάνδρας – Ιπποκράτους

Από Βόρεια προς Νότια

  • Βασ.Κωνσταντίνου – Αρδητού – Καλλιρόης – Συγγρού (όπως μέχρι σήμερα)

Από Σύνταγμα προς Παγκράτι

  • Φιλελλήνων Σουρή – Αμαλίας – Σύνταγμα – Βασ.Σοφίας- Ριζάρη
  • Αμαλίας –Διάκου – Βουλιαγμένης- Φιλολάου (ή Α Νεκροταφείο)

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...

Τέλη κυκλοφορίας: Αλλάζουν όλα στα πρόστιμα. Big brother για τα ανασφάλιστα οχήματα

Aλλαγές στα πρόστιμα που επιβάλλονται στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών κυκλοφορίας αλλά και έναν αυτόματο μηχανισμό ο οποίος θα εντοπίζει άμεσα όσα οχήματα...