Η Hyundai ανακοίνωσε σήμερα το την δημιουργία του υπο-brand Ioniq, το οποίο θα προσφέρει μονάχα ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, η νέα μάρκα θα “προσφέρει πελατοκεντρικές εμπειρίες EV με επίκεντρο τις συνδεδεμένες lifestyle λύσεις, σύμφωνα με το όραμα της εταιρείας Progress for Humanity”.

Μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια η Hyundai θα κυκλοφορήσει τρία νέα ηλεκτρικά μοντέλα με τα σήματα του Ioniq. Ο Wonhong Cho, Executive Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai δήλωσε:

Η μάρκα Ioniq θα αλλάξει την εμπειρία των πελατών των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων. Με νέα έμφαση στη συνδεδεμένη ζωή, θα προσφέρουμε ηλεκτρικές εμπειρίες αναπόσπαστες από τον οικολογικό τρόπο ζωής».

Η Hyundai θα λανσάρει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων με αριθμητική ονομασία κάτω από τη νέα μάρκα, με τους ζυγούς αριθμούς που χρησιμοποιούνται για τα sedan και τους μονούς αριθμούς για τα SUV.

Το πρώτο μοντέλο με το εμπορικό σήμα Ioniq θα είναι το CUV μεσαίου μεγέθους Ioniq 5 που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2021. Το Ioniq 5 βασίζεται στο concept 45, τo οποίo παρουσίασε η Hyundai στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2019.

Το 2022, η Hyundai θα παρουσιάσει το sedan Ioniq 6, το οποίο βασίζεται στο πρωτότυπο Prophecy, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους και θα ακολουθήσει το Ioniq 7, ένα μεγάλο SUV στις αρχές του 2024.

Τα μοντέλα της μάρκας Ioniq θα βασίζονται στην E-GMP αρθρωτή πλατφόρμα που υποστηρίζει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης. Όπως αναφέρει η Hyundai, η πλατφόρμα θα της επιτρέψει να επαναπροσδιορίσει το εσωτερικό του οχήματος ως “έξυπνο χώρο διαβίωσης” με εξαιρετικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, ασύρματη συνδεσιμότητα και μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως ένα κουτί με σχεδίαση γαντιού ως συρτάρι.

Στόχος του Hyundai Motor Group είναι να πουλήσει 1 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα και να πάρει μερίδιο 10%, έως το 2025. Η Hyundai στοχεύει να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον έως το 2025, με 560.000 πωλήσεις οχημάτων EV εκτός από τις πωλήσεις FCEV οχημάτων.