Τα πρώτα review της Aston Martin DBX

Σχετικά άρθρα

Ανέβηκαν στο YouTube τα πρώτα rewiew της Aston Martin DBX, το μοντέλο στο οποίο έχει στοιχηματίσει πολλά η βρετανική εταιρία. Τοποθετείται απέναντι από τα Bentley Bentayga, Rolls-Royce Cullinan και Lamborghini Urus και βασίζεται σε μια εξ’ολοκλήρου νέα πλατφόρμα, με την Aston Martin να αναφέρει ότι γι’αυτή χρησιμοποίησαν ότι έχουν μάθει από τα sport αυτοκίνητα της, ενώ έχει δώσει μεγάλη σημασία στη λειτουργία και στην τεχνολογία της ανάρτησης, καθώς διαθέτει ενεργές αντιστρεπτικές (eARC) με 48v ηλεκτρικό σύστημα και αερανάρτηση, που χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 50 χλστ. και την αυξάνει κατά 50 χλστ. από το ουδέτερο σημείο.

Σύμφωνα με την εταιρία, στο Nurburgring έχει σημειώσει χρόνο κάτω των 8 λεπτών, ενώ τονίζει πως στρίβει το ίδιο καλά με τις Vantage και φρενάρει όπως η DBS Superleggera. Παρόλα αυτά, παρά την εκτενή χρήση αλουμινίου, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 2.245 κιλά. Έχει μήκος 5.093 mm, πλάτος 1.998 mm, ύψος 1.680 mm και μεταξόνιο 3.060 mnm.

Κινητήρας/μετάδοση

Η DBX θα προσφέρεται με τον V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα, απόδοσης 550 ίππων με 700 Nm ροπής, που έχουμε δει στην DB11 και στην Vantage. Διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για εξοικονόμηση καυσίμου, ενώ η Aston Martin ανακοινώνει ότι για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,5 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 291 χλμ/ώρα. Εκτός από τον V8 κινητήρα, μελλοντικά θα υπάρχει διαθέσιμος και ένας V12 κινητήρας.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο με μετατροπέα ροπής, που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ενεργού κεντρικού διαφορικού και ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (eDiff) στον πίσω άξονα. Ακόμα, η DBX είναι το πρώτο SUV του κόσμου που διαθέτει Drift mode.

Εμφάνιση

Το αυτοκίνητο αποτελεί την έκδοση παραγωγής του DBX concept, που έδειξε η εταιρία στην έκθεση της Γενεύης του 2015. Σχεδιαστικά, το μοντέλο ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία των πρόσφατων μοντέλων της βρετανικής εταιρίας, με μεγάλη γρίλια, λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ υπάρχουν και αρκετά χρωμιομένα διακοσμητικά.

Εσωτερικό

Η Aston Martin αναφέρει ότι το εσωτερικό της DBX μπορεί να μεταφέρει πολύ άνετα 5 ενήλικες, προσφέροντας άφθονο “αέρα” για τα κεφάλια και χώρο για τα γόνατα των επιβατών της δεύτερης σειράς καθισμάτων.

H εταιρία αναφέρει ότι δαπάνησε πάνω από έξι μήνες αποκλειστικά για τον προσδιορισμό της θέσης του οδηγού, η οποία είναι πλήρως ρυθμιζόμενη όπως και η κολόνα του τιμονιού, ώστε να καταστεί δυνατή η ορατότητα όλων των χειριστηρίων, των οθονών και των παραθύρων για όλους τους σωματότυπους.

Η κεντρική κονσόλα διαθέτει δύο μεγάλες οθόνες, μια 10,25 ιντσών αφής στο κέντρο για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που προσφέρει συμβατότητα με Apple CarPlay και με κάμερα οπισθοπορείας 360 μοιρών. Η δεύτερη -για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων- είναι 12,3 ιντσών, με το εσωτερικό να προσφέρει κρυφό φωτισμό 64 χρωμάτων δύο ζωνών.

Χώρος αποσκευών

Με 632 λίτρα χώρο αποσκευών και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα κατά 40/20/40, η DBX διαθέτει όλες τις δυνατότητες για να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών που αναμένουν από ένα SUV. Ο χώρος φορτίου προσφέρει έναν πρακτικό και καθαρά χώρο και διαθέτει χαμηλό κατώφλι και ευρύ άνοιγμα, που μεγιστοποιεί την πρακτικότητα.

Τιμή

Στην Αγγλία ξεκινά από τις £158.000, από €193.500 στη Γερμανία, 189.900 δολάρια στην Αμερική, και στην Ιαπωνία από 22.995.000 JPY. Στόχος της Aston Martin είναι κυρίως οι αγορές της Αμερικής και της Κίνας, ενώ παράλληλα θέλει να προσελκύσει και το γυναικείο κοινό.

Η εταιρία μάλιστα, έχει κάνει εκτεταμένες έρευνες σχετικά με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των αγοραστών των SUV, ανακαλύπτοντας πως οι γυναίκες είναι πιο πρόθυμες να αγοράσουν ένα τέτοιο μοντέλο σε σχέση με τους άνδρες, ενώ είναι υπεύθυνες για το 80% των αποφάσεων αγοράς ενός αυτοκινήτου παγκοσμίως.

Τα SUV με “σκληρή και επιθετική εμφάνιση”, όπως τα G-Class και Wrangler απευθύνονται κυρίως σε ανδρικό κοινό, με τις γυναίκες να είναι υπεύθυνες για το 80% των αποφάσεων αγοράς ενός αυτοκινήτου παγκοσμίως, σύμφωνα με τις έρευνες της Aston Martin.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Δες τη νέα BMW M2 να γράφει 7:38,23 στο Nurburgring

Στα τέλη του περσινού καλοκαιριού η BMW ανακοίνωσε ότι η νέα M2 (G87) σημείωσε νέο επίσημο ρεκόρ στη κατηγορία της, καθώς ολοκλήρωσε έναν γύρο...

Δες την παραγωγή στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο μέσα από αυτό το επικό drone video

Η Tesla δημοσίευσε ένα επικό βίντεο μέσα από τις εγκαταστάσεις του εργοστάσιου της, που βρίσκεται λίγο έξω από το Βερολίνο της Γερμανία. Τα 3,5 λεπτά...

Η Porsche έδωσε το video της Taycan Turbo GT που διέλυσε το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring

Στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την πιο πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Turbo GT, και σήμερα η γερμανική εταιρία δημοσίευσε...
Autoblog.gr