Με την παρουσίαση του πρώτου SUV της Aston Martin να πλησιάζει, ο Simon Sproule, επικεφαλής μάρκετινγκ της βρετανικής εταιρίας δήλωσε πως οι γυναίκες βρίσκονται πίσω από την αλματώδη ανάπτυξη των SUVs και των crossovers γι’αυτό και κατά την ανάπτυξη της DBX, η Aston Martin έκανε εκτεταμένες έρευνες σχετικά με τις ανάγκες και τις επιθυμίες των αγοραστών των SUV, ανακαλύπτοντας πως οι γυναίκες είναι πιο πρόθυμες να αγοράσουν ένα τέτοιο μοντέλο σε σχέση με τους άνδρες.
Ο Sproule πρόσθεσε πως οι γυναίκες θέλουν να αισθάνονται ασφαλείς και προστατευμένες, ενώ ταυτόχρονα θέλουν να βλέπουν τον δρόμο μπροστά τους. Τα SUV με “σκληρή και επιθετική εμφάνιση”, όπως τα G-Class και Wrangler απευθύνονται κυρίως σε ανδρικό κοινό, με τις γυναίκες να είναι υπεύθυνες για το 80% των αποφάσεων αγοράς ενός αυτοκινήτου παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Sproule. Ακόμα, η εταιρία έκανε γνωστό ότι η μέγιστη ετήσια παραγωγή της DBX θα οριστεί στις 5.000 μονάδες, γιατί τόσα μπορούν να παραχθούν με την μια βάρδια που λειτουργεί το εργοστάσιο, με την Aston Martin να μην προτίθεται να αλλάξει κάτι για αυτό.
Στις σχετικές ειδήσεις, ο Andy Palmer, ο πρόεδρος της Aston Martin είπε πως ο Adrian Newey θα συμβάλει στον σχεδιασμό της αγωνιστικής Aston Martin Valkyrie για το Le Mans.
Τέλος, φήμες θέλουν την Aston Martin να καταργεί την Rapide, μετά τον ερχομό των DBX και Lagonda.