Τον περασμένο Μάρτιο η Volkswagen αποκάλυψε διαδικτυακά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της, το ID.4, σε πρωτότυπη μορφή, και σήμερα η γερμανική εταιρία έκανε γνωστό ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα δούμε την έκδοση παραγωγής του μοντέλου, χωρίς να δίνει μια συγκεκριμένη ημερομηνία, ενώ ξεκίνησε και η παραγωγή του στο εργοστάσιο της στο Zwickau, εκεί όπου κατασκευάζεται και το ID.3.

Ωστόσο γνωρίζουμε ότι το λανσάρισμα του στην Ευρώπη έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του τρέχοντος έτους ή στις αρχές του επόμενου, και η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο του Zwickau στη Γερμανία, αλλά και στο εργοστάσιο της FAW – Volkswagen στην Κίνα, όντας το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που θα παράγει η κινέζικη κοινοπραξία.

Πριν μερικούς μήνες, διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου, με το ID.4 να είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας στο πιο “hot” τμήμα της παγκόσμιας αγοράς, στη κατηγορία των compact SUV.

Το ID.4 είναι το δεύτερο στην οικογένεια ID, και -όπως και το ID.3- βασίζεται στην MEB πλατφόρμα (αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση, Modularer E-Antriebs Baukasten) του VW Group.

Το μήκος του αγγίζει τα 4.592 χλστ., το πλάτος του τα 1.852 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.629mm, με το μεταξόνιο να ανέρχεται σε 2.765 χλστ. Διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά της οικογένειας ID, ήτοι συμπαγείς διαστάσεις, άφθονους εσωτερικούς χώρους, διαισθητική λειτουργία και πλήρης συνδεσιμότητα.

Σύμφωνα με την εταιρία, το όνομα του αποκαλύπτει πολλά, καθώς το ψηφίο 4 (ένα νούμερο πάνω από το ID.3) υποδηλώνει ότι το νέο μοντέλο είναι ο εκπρόσωπος της στη κατηγορία compact SUV, ενώ η συντομογραφία ID. σημαίνει έξυπνο design, έξυπνη ταυτότητα και προηγμένες, έξυπνες τεχνολογίες.

Το ID.4 διαθέτει σχετικά κοντό εμπρός άκρο και μακρύ μεταξόνιο και ως αποτέλεσμα προσφέρουν άφθονους χώρους στο εσωτερικό. Το ID.4 θα είναι διαθέσιμο σε πλήθος διαμορφώσεων -αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, αργότερα και με τετρακίνητη έκδοση. Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το χώρο επιβατών, κάτι που εγγυάται χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες, με την εταιρία να αναφέρει ότι θα προσφέρει αυτονομία έως και 500 χιλιόμετρα, ανάλογα με το επιλεγμένο πακέτο.

Τέλος, σε ότι αφορά τις ζάντες, το αυτοκίνητο φορά τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 235/55 και 255/50 (εμπρός/πίσω), ενώ υπάρχουν και 20άρες ζάντες με ελαστικά 235/50 και 255/45 (εμπρός/πίσω).