Μετά την χθεσινή διαρροή η Ford παρουσιάζει το Puma ST, το πρώτο SUV της Ford Performance στην Ευρώπη που έχει βελτιωμένο πλαίσιο με 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία στον πίσω άξονα σε σχέση με τον αντίστοιχο του Fiesta ST και κατά 50% σε σχέση με αυτή του βασικού Puma, με στόχο να αντισταθμιστεί το υψηλότερο κέντρο βάρους. Επίσης, διαθέτει εξελιγμένα πίσω ελατήρια ανακατανομής πλευρικού φορτίου για βέλτιστη ευελιξία, αλλά και παχύτερη αντιστρεπτική δοκός με διάμετρο 28 mm (24 mm στο βασικό Puma).

Προσφέρεται σε 6 εξωτερικά χρώματα (Agate Black, Desert Island Blue, Fantastic Red, Frozen White, Magnetic και Mean Green), με την οροφή, το περίγραμμα της μάσκας, τα πλευρικά ένθετα, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών και η αεροτομή να είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Φορά ζάντες 19″, καθίσματα της Recaro, σύστημα Local Hazard Information και στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, το οποίο περιλαμβάνεται στο προαιρετικό πακέτο Performance Pack.

Κίνηση παίρνει από τον 1.500άρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 320 Nm ροπής, που επιτρέπει στο βάρους 1.358 κιλών αυτοκίνητο, να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Τα φρένα του αποτελούνται από μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 325 mm μπροστά και 271 mm πίσω.

1

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 προγράμματα οδήγησης (Normal, Eco, Sport και Track).

Το βελτιστοποιημένο πλαίσιο περιλαμβάνει ειδικές ρυθμίσεις στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα, στις αντιστρεπτικές δοκούς και στα αμορτισέρ. Η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης είναι κατά 25% ταχύτερη, με τις ζάντες 19″ να φορούν Michelin Pilot Sport 4S διαστάσεων 225/40.

2

Το νέο Puma ST είναι το μοναδικό μικρό SUV επιδόσεων στην Ευρώπη με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD) που βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση των εμπρός τροχών προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια στις στροφές και μείωση των φαινομένων υποστροφής, κυρίως στην έξοδο των στροφών. Το αμιγώς μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης κατανέμει περισσότερη ροπή στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση προκειμένου να μειώσει την ολίσθηση, επιτρέποντας έτσι στον οδηγό να αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα.

3

Το προαιρετικό LSD λειτουργεί σε συνδυασμό με το Torque Vectoring Control, που βελτιώνει το κράτημα και μειώνει την υποστροφή, εφαρμόζοντας πίεση πέδησης στον εσωτερικό τροχό, όταν το όχημα στρίβει. Η ισορροπία στη λειτουργία των δύο συστημάτων έχει ρυθμιστεί από τους μηχανικούς της Ford Performance ώστε να επιτυγχάνεται βέλτιστη πρόσφυση στις στεγνές επιφάνειες και ομαλή συμπεριφορά στις βρεγμένες.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος (ESC) είναι τριών σταδίων προσφέροντας έτσι στους οδηγούς τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα στην πλήρη παρέμβαση του συστήματος, στην ελευθερία για αυξημένη ολίσθηση μέσω περιορισμένης παρέμβασης, καθώς και στην πλήρη απενεργοποίησή του.

Το αυτοκίνητο διαθέτει Launch Control (ως μέρος του προαιρετικού Performance Pack) και σχεδιαστικά φέρει επιθετικό bodykit με νέους προφυλακτήρες, splitter, αεροτομή, πλαϊνές ποδιές και διαχύτη.

4

Στο εσωτερικό εκτός από τα καθίσματα της Recaro συναντάμε νέα μασπιέ, δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, νέο επιλογέα ταχυτήτων, ενώ διαθέτει και το σύστημα MegaBox που προσφέρει έναν αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, ο οποίος ανέρχεται στα 456 λίτρα.

Στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, θερμαινόμενο παρμπρίζ, εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης, καθαριστήρες με αισθητήρα βροχής και σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto. Η κεντρική οθόνη είναι 8″, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει και ηχοσύστημα της B&O.