Πριν από σχεδόν 1,5 χρόνο η Ferrari παρουσίασε το δυνατότερο μοντέλο κανονικής παραγωγής της, με την SF90 Stradale να είναι και το πρώτο plug-in υβριδικό της μοντέλο, και σύμφωνα με πληροφορίες, την ερχόμενη Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου, η ιταλική εταιρία θα αποκαλύψει την Spider έκδοση του μοντέλου.

Αρχικά, η SF90 Stradale Spider ήταν προγραμματισμένη να παρουσιαστεί το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην πίστα του Misano, κατά την διάρκεια της φετινής εκδήλωσης Finali Mondiali, που διοργανώνει κάθε χρόνο η Ferrari, αλλά η δεύτερη “σεζόν” του lockdown άλλαξε τα σχέδια της εταιρίας.

Φήμες αναφέρουν ότι η Ferrari διοργανώνει επίσημες ιδιωτικές παρουσιάσεις του αυτοκινήτου για μελλοντικούς -τυχερούς- πελάτες από την περασμένη Πέμπτη, αλλά οι υπόλοιποι από εμάς θα πρέπει προφανώς να περιμένουμε μέχρι τις 12 Νοεμβρίου.

Η SF90 Stradale Spider πιστεύεται ότι θα διαθέτει μια αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, στο ίδιο πνεύμα με τη F8 Spider και τη 812 GTS. Το αυτοκίνητο αναμένεται να είναι ελαφρώς βαρύτερο, κατά περίπου 50 κιλά, ενώ μηχανικά δεν θα υπάρχουν αλλαγές, κάτι που σημαίνει ότι η SF90 Stradale Spider θα αποδίδει 1.000 άλογα.

Θα υπάρχει ο νέος 4,0-λιτρος V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ. Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα.

Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος. Η ανοιχτή SF90 Stradale θα διαθέτει το επανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 8 ταχυτήτων. Οι νέες σχέσεις μετάδοσης και η βελτιωμένη απόδοση μετάδοσης οδηγούν σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε αστικό κύκλο και στον αυτοκινητόδρομο (-8% στον κύκλο WLTP), χωρίς να χρειάζεται να συμβιβαστεί η απόδοση.