Ο ανεφοδιασμός με καύσιμα στον αέρα είναι κάτι που που απασχολεί κυρίως την Πολεμική Αεροπορία, αφού εκεί θέλουν τα μαχητικά αεροσκάφη να μένουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο χρόνο εν πτήσει, αυξάνοντας την επιχειρησιακή ετοιμότητα και την ακτίνα δράσης.

Σίγουρα κάποια στιγμή θα έχεις δει ένα αεροπλάνο/τάνκερ (Boeing KC-46 Pegasus) να γεμίζει εν πτήσει με καύσιμα κάποιο μαχητικό, και απ’ότι φαίνεται η Toyota θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο και στα αυτόνομα αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρία είναι πλέον κάτοχος διπλώματος ευρεσιτεχνίας για ένα αυτόνομο βυτιοφόρο, που ανεφοδιάζει ή επαναφορτίζει ένα αυτοκίνητό εν κινήσει.

Σύμφωνα με τη πατέντα, ο πελάτης μπορεί να καλέσει το βυτιοφόρο που κινείται αυτόνομα, το οποίο περιέχει διάφορους τύπους καυσίμων και να συνδεθεί με το -επίσης- αυτόνομο αυτοκίνητο του. Ο πελάτης παρέχει τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου του και μπορεί να επιλέξει διαφορετικών οκτανίων βενζίνη, καθώς και πετρέλαιο, υδρογόνο ή και ρεύμα για την επαναφόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Η πλατφόρμα ανεφοδιασμού θα λαμβάνει -μέσω GPS- τη θέση του αυτοκινήτου του πελάτη και θα μπορεί να ανεφοδιάσει αρκετά αυτοκίνητα, πριν επιστρέψει στην αρχική του βάση για να ξαναγεμίσει. Και μπορεί τα πρατήρια βενζίνης να είναι σε κάθε γωνία, όπως αρχίζουν να γίνονται και οι σταθμοί φόρτισης, ωστόσο το δίκτυο ανεφοδιασμού για το υδρογόνο είναι πρακτικά ανύπαρκτο παγκοσμίως.

Μια ακόμα χρήση του αυτόνομου βυτιοφόρου είναι να σε σώσει αν για κάποιο λόγο μείνεις από καύσιμο ή από ενέργεια στην μπαταρία του αυτοκινήτου σου.