Από τον Δεκέμβριο του 2010 και για ακριβώς δύο χρόνια, από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας βγήκαν τα 500 LFA που είχε σκοπό να κατασκευάσει η Lexus. Στο ίδιο ακριβώς εργοστάσιο, αφού πρώτα μετατράπηκε κατάλληλα η γραμμή συναρμολόγησης, η Toyota παράγει πλέον τα GR μοντέλα της, που προς το παρόν είναι μόνο το GR Yaris, καθώς η GR Supra συναρμολογείται από την Magna στην Αυστρία.

Σήμερα, η ιαπωνική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα μερικές τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά την παραγωγή του εξαιρετικά ικανού και εντυπωσιακού hothatch. Όπως γνωρίζεις, το GR Yaris είναι τετρακίνητο, καθώς βασίζεται σε μια “υβριδική” πλατφόρμα, η οποία “παντρεύει” την GA-B του Yaris και την GA-C της νέας Corolla, γι’αυτό και στον πίσω άξονα φέρει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Για να γίνει πιο άκαμπτο το πλαίσιο του GR Yaris, αυτό διαθέτει 259 επιπλέον σημεία συγκόλλησης σε σύγκριση με ένα απλό Yaris τελευταίας γενιάς, φτάνοντας σύνολο τα 4.175 σημεία. Η Toyota εξηγεί ότι έγιναν περαιτέρω βελτιώσεις στην κατασκευή του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας συνολικά 35,4 μέτρα δομικής κόλλας, σε σύγκριση με 14,6 μέτρα στο απλό Yaris. Επιπλέον, το GR Yaris είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Toyota που διαθέτει σφυρήλατη carbon οροφή, η οποία εξοικονομεί 3,5 κιλά, σε σύγκριση με την οροφή από χάλυβα του απλού Yaris.

Μιλώντας για εξοικονόμηση βάρους, το GR Yaris επωφελείται από την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, καθώς οι πόρτες, το καπό και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι φτιαγμένα από το εν λόγω ελαφρύ υλικό. Από αυτά εξοικονομούνται 24 κιλά σε σχέση με το απλό Yaris, με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.280 κιλά, όταν το απλό υβριδικό Yaris ζυγίζει 1.050 κιλά.