Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ανάπτυξης το ιαπωνικό Aspark Owl είναι έτοιμο, με την ιαπωνική εταιρία να αναφέρει ότι χθες άνοιξε ένας εκθεσιακός χώρος στην πατρίδα του Aspark, στην Οζάκα της Ιαπωνίας.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, οι παραδόσεις του supercar στους πελάτες του θα ξεκινήσουν σύντομα, με την εταιρεία να έχει λάβει παραγγελίες από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Το κόστος του Owl ανέρχεται σε 2,9 εκατομμύρια ευρώ και θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή, μόλις 50 μονάδων.

Η Aspark αναφέρει ότι το Owl είναι το ταχύτερο όχημα παραγωγής στην επιτάχυνση, μιας και μπορεί να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) σε 1,72 δευτερόλεπτα. Μηχανικά εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτροκινητήρας συνολικής ισχύoς 2.012 ίππων με 2.000 Nm ροπής.

Τα 0-300 χλμ/ώρα τα κάνει σε 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 400 χλμ/ώρα. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 64 kWh, που δίνουν αυτονομία 450 χιλιομέτρων ανά φόρτιση στον κύκλο NEDC. Η εταιρία αναφέρει πως στο μέλλον θα προσφέρει μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία που θα χαρίζει μεγαλύτερη αυτονομία.

Το σώμα είναι κατασκευασμένο από CFRP (carbon fiber reinforced plastic), με την οροφή να είναι από ανοξείδωτο χάλυβα για επιπλέον στήριξη. Το συνολικό του ύψος είναι μόλις 99 εκατοστά, με το carbon monocoque πλαίσιο να ζυγίζει 120 κιλά.

Η ανάρτηση κάθε τροχού αποτελείται από διπλά ψαλίδια, με τα υδραυλικά αμορτισέρ να μπορούν να αυξομειώνουν την απόσταση από το έδαφος από τα 80 mm έως τα 160 mm. Τα φρένα διαθέτουν carbon-κεραμικούς δίσκους με 10πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω.

Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και ακόμη δύο οθόνες που λειτουργούν και ως πλαϊνοί καθρέπτες, με τις κάμερες να βρίσκονται ενσωματωμένες στους πλαϊνούς καθρέπτες. Σε παλαιότερη δήλωση του, ένας εκπρόσωπος της εταιρίας, είχε πει πως εξετάζουν να πάνε το Owl στο Nurburgring προκειμένου να πετύχει εκεί νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου.