Η Nio παρουσιάζει το πρώτο σεντάν της μοντέλο, το ET7, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται στην αγορά της Κίνας από το πρώτο τρίμηνο του 2022 με τιμή από 448.000 γουάν (56.590 ευρώ). Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 Cd και θα είναι διαθέσιμο με 3 μπαταρίες, 70 kWh (500 χλμ αυτονομία), 100 kWh (700 χλμ αυτονομίας) και 150 kWh (1.000 χλμ αυτονομίας), με την τελευταία να είναι τεχνολογίας solid state και να προσφέρεται στην αγορά από τα τέλη του 2022.

Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 653 άλογα με 850 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα. Στο εσωτερικό του συναντάμε δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, 23 ηχεία, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2″, ξύλινα διακοσμητικά και μια οθόνη αφής 12,8″ στο κέντρο του ταμπλό.

Εξοπλίζεται με ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης που φέρει chip της Nvidia αλλά και αισθητήρα LiDAR. Επιπλέον, η εταιρία ετοιμάζει και την νέα υπηρεσία ανταλλαγής μπαταριών Power Swap Station 2.0, η οποία επιτρέπει την αλλαγή της αφόρτιστης μπαταρίας του αυτοκινήτου με μια νέα, φορτισμένη, μέσα σε λιγότερο από 3 λεπτά.

Η Nio σκοπεύει να λειτουργήσει 500 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών έως το τέλος του 2021, με τον καθένα να διαθέτει 13 θέσεις, ανταλλάσσοντας έως και 312 μπαταρίες ημερησίως.

Πέρυσι η Nio πούλησε 43.728 αυτοκίνητα παγκοσμίως, με την κεφαλαιοποίησή της να ξεπερνά τα 92 δισ δολάρια, πολύ μεγαλύτερη από αυτή των Daimler και GM. Διαθέτει στην αγορά 3 SUV μοντέλα τα οποία τα κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στη πόλη Hefei της Κίνας.