Η BMW έδωσε μια σειρά από φωτογραφίες αλλά και ένα video με την i4 κατά τη διάρκεια των τελικών δοκιμών εξέλιξη της. Το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης, με την βασική έκδοση να είναι η i435 που θα διαθέτει έναν κινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης κοντά στα 284 άλογα.
Η i440 έκδοση θα είναι και αυτή πισωκίνητη, αποδίδοντας 335 άλογα, με την i4 M50 είναι τετρακίνητη, να φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 450-460 άλογα. Η i4 M50 θα έχει πιο σπορ παρουσιαστικό με άλλους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες ζάντες, αεροτομή, μεγαλύτερα φρένα και Μ πινελιές στο εσωτερικό.
Αργότερα θα υπάρχει και μια δυνατότερη έκδοση η οποία θα αποδίδει έως και 530 άλογα με 813 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε 4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα να ξεπερνά στα 200 χλμ/ώρα.
Θα φέρει μπαταρία 80 kWh και βάρους 550 κιλών, η οποία θα χαρίζει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτονομία της τάξης των 600 χλμ., σε κύκλο WLTP. Με ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 150 kW, το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε περίπου 35 λεπτά, ενώ με μόλις 6 λεπτά θα μπορείς να “κερδίσεις” περίπου 100 χλμ αυτονομίας.
Ο project manager του αυτοκινήτου David Alfredo Ferrufino Camach δήλωσε:
Για πρώτη φορά, δημιουργήσαμε εξ αρχής μία αμιγώς ηλεκτρική σπορ BMW. Η BMW i4 ενσαρκώνει όλα όσα συμβολίζει η BMW και παράλληλα, είναι αμιγώς ηλεκτρική.
Η BMW i4 δείχνει ελαφριά και ευέλικτη αλλά ταυτόχρονα στιβαρή και αξιόπιστη. Με ανώτερη κατευθυντικότητα και υψηλή επίπεδο σταθερότητας στις στροφές, δίνει την αίσθηση ότι είναι κυριολεκτικά κολλημένη στο δρόμο. Όλα τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να επιταχύνουν γρήγορα στην ευθεία. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για εμάς στην BMW.