Ο Nick Heidfeld εξελίσσει το Pininfarina Battista στο Nardο

Σχετικά άρθρα

H Automobili Pininfarina και ο Nick Heidfeld, οδηγός δοκιμών και εξέλιξης της ιταλικής εταιρίας, πήγαν για πρώτη φορά στο τεχνικό κέντρο Nardo της Ιταλίας, ως μέρος της συνεχιζόμενης ανάπτυξης των πρωτοτύπων του Battista.

Ο 43χρονος Heidfeld έχει διαδραματίσει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη του Battista από την έναρξη του project, καθώς ανήκει στην Automobili Pininfarina από το 2019. Με τις γνώσεις και την εμπειρία του Γερμανού, με πάνω από 25 χρόνια στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Pininfarina κάνει τις απαραίτητες βελτιώσεις στο πλαίσιο και στο λογισμικό του Battista, πριν το ηλεκτρικό hyper-GT μπει στην παραγωγή το καλοκαίρι του 2021.

Σε δηλώσεις του, Nick Heidfeld είπε:

Ήταν πραγματικά ξεχωριστό να βιώσω το Battista στην πίστα για πρώτη φορά. Με το πρωτότυπο σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης, δοκιμάζουμε το Battista με περίπου 80% της ισχύος του, η απόδοση και η επιτάχυνση του είναι ήδη πέρα ​​από οτιδήποτε μπορώ να φανταστώ.

Αυτό που πραγματικά με εξέπληξε ήταν το πόσο φυσικά αισθάνεται το Battista στην πίστα. Δημιουργούμε ένα hyper-GT για απόλαυση σε όλες τις ταχύτητες, αλλά εδώ στο Nardo ο έλεγχος στις στροφές και η ταχύτητα που πέτυχαμε ήταν εξαιρετικές. Το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και το torque vectoring είναι ενεργά σε πολύ μικρό βαθμό σε αυτό το στάδιο ανάπτυξης πρωτοτύπου, άρα υπάρχει πολύ περισσότερη πρόσφυση για εκμετάλλευση.

Ήταν η πρώτη μου φορά που οδηγούσα στο Nardo, οπότε πέρασα λίγο χρόνο βλέποντας γύρους με onboard video στο διαδίκτυο για να εξοικειωθώ με τη διάταξη. Συνειδητοποίησα γρήγορα ότι όλα αυτά θα ήταν ελάχιστα χρήσιμα, επειδή η επιτάχυνση του Battista είναι σε άλλο επίπεδο, ακόμη και από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα του κόσμου.

Για να επιτύχουμε τον στόχο μας και να προσφέρουμε ένα hyper-GT, ένα αυτοκίνητο που θα μπορείς να απολαύσεις οπουδήποτε και υπό όλες τις συνθήκες, αναπτύσσουμε το Battista με δύο συνδυασμούς ελαστικών. Τα Michelin Pilot Sport Cup 2R είναι τα προτιμώμενα ελαστικά επιδόσεων και σε συνδυασμό με τους ελαφριούς τροχούς, το αυτοκίνητο παρέχει έναν εξαιρετικό συνδυασμό μέγιστης πρόσφυσης και αίσθησης, ιδανικό για τις πίστες.

Πρέπει να πω, ότι πολύ ειλικρινά, η οδήγηση του πρωτοτύπου Battista υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Είναι κάτι που δεν έχω ζήσει ποτέ. Ανυπομονώ να δοκιμάσω το Battista εκτός πίστας, κυνηγώντας στροφές σε ορεινούς δρόμους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Μετά την Ευρώπη, νέους δασμούς στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετοιμάζουν και οι ΗΠΑ

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν αναμένεται να ανακοινώσει νέους δασμούς για κινεζικά προϊόντα μέσα στην επόμενη εβδομάδα στοχεύοντας στρατηγικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών...

Οι ΗΠΑ ίσως απαγορεύσουν τα κινεζικά αυτοκίνητα για λόγους κατασκοπίας

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει ή να περιορίσει τα κινεζικά συνδεδεμένα αυτοκίνητα, με την υπουργό Εμπορίου Gina Raimondo να λέει...

Η Hertz χρέωσε με 277 δολάρια για βενζίνη πελάτη της που νοίκιασε ένα Tesla Model 3

Η επιστροφή ενός ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμων έχει γίνει πραγματικότητα για πολλούς ταξιδιώτες, αλλά τι συμβαίνει όταν κάποιος νοικιάζει ένα ηλεκτρικό...