Μια κόντρα που περίμεναν πολλοί η συγκεκριμένη, με την Ferrari SF90 Stradale να μάχεται στην ευθεία με την McLaren 765LT και όπως θα δεις, η δημιουργία της Ferrari αφήνει πίσω της το μοντέλο της McLaren.

Η νέα SF90 Stradale αποδίδει 1.000 άλογα και διαθέτει έναν 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.

Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.

Η SF90 Stradale για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 6,7 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα.

Η McLaren 765LT παίρνει κίνηση από τον 4,0-λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που αποδίδει 765 άλογα στις 7.500 σ.α.λ., με τη ροπή να αγγίζει τα 800 Nm στις 5.500 σ.α.λ, αλλά video από δυναμομετρήσεις έχουν δείξει πως ο V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρας του αποδίδει κοντά στα 885-900 άλογα.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτ., τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7 δευτ., και τα το 0-300 χλμ/ώρα σε 18 δευτ. Η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα.