Οι κατασκευαστές συνηθίζουν να δηλώνουν αρκετά χαμηλότερα νούμερα ιπποδυνάμεων, απ’ότι πραγματικά αποδίδουν τα μοντέλα τους στον στρόφαλο, και η McLaren δεν αποτελεί εξαίρεση. O Brooks Weisblat του DragTimes, και ο βελτιωτικός οίκος Hennessey Performance έχουν στα χέρια τους εδώ και μερικές ημέρες από μια καινούρια 765LT.

Από το εργοστάσιο, ο 4,0-λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας ανακοινώνεται πως αποδίδει 765 άλογα στις 7.500 σ.α.λ., και 800 Nm ροπή στις 5.500 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο έχει διαφορετικές ρυθμίσεις σε σχέση με την 720S, και το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 2,8 δευτ., τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7 δευτ., και τα το 0-300 χλμ/ώρα σε 18 δευτ.

Θέλοντας οι προαναφερθέντες να μάθουν πόσα ακριβώς άλογα βγάζει ο κινητήρας του βρετανικού supercar στα πίσω ελαστικά, τοποθέτησαν το αυτοκίνητο σε διαφορετικά δυναμόμετρα. Ο Hennessey διαθέτει δικό του δυναμόμετρο, της Dynojet, και μας αναφέρει ότι μετά από κάποιες διαδρομές προθέρμανσης, ο κινητήρας της 765LT έβγαλε 747 άλογα στους τροχούς, με βενζίνη 98 οκτανίων. Στη συνέχεια, αφήσαν το αυτοκίνητο να κρυώσει για μια ώρα, και πρόσθεσαν 9,5 λίτρα αγωνιστικής αμόλυβδης (109 οκτανίων), με αποτέλεσμα το δυναμόμετρο να δείξει 780 άλογα στους πίσω τροχούς. Όλες οι μετρήσεις έγιναν με 5η σχέση στο κιβώτιο, η οποία έχει την πιο κοντά στο 1:1 αναλογία.

Από την άλλη, το DragTimes είδαν 770 άλογα στο δυναμόμετρο με 5η σχέση στο κιβώτιο και 757 άλογα με έκτη σχέση. Υπολογίζοντας τις απώλειες του κιβωτίου και της μετάδοσης, η πραγματική απόδοση του V8 κινητήρα εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 885 και 900 ίππων.