Το 2003 μια Ferrari F50 του 1996 κλάπηκε κάπου στην Ιταλία και τελικά η υπόθεση κλοπής εξιχνιάστηκε 18 χρόνια μετά από τις αρχές της Νέας Υόρκης. Τα πάντα ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 2019 όταν η αστυνομία σταμάτησε την εισαγωγή της F50 στις ΗΠΑ, αφού κάποιος προσπάθησε να την εκτελωνίσει.

Το αυτοκίνητο έφτασε από τον Καναδά στο λιμάνι Peace Bridge της Νέας Υόρκης και οι τελωνειακοί υπάλληλοι ανακάλυψαν πως τα πριτσίνια στο ταμπελάκι του αριθμού πλαισίου ήταν καλυμμένα με μαύρη πίσσα, κάτι που σημαίνει πως κάποιος είχε προχωρήσει σε αλλοιώσεις. Έτσι το αυτοκίνητο κατασχέθηκε και ξεκίνησε έρευνα, με τις αρχές να ανακαλύπτουν πως το αυτοκίνητο είχε κλαπεί το 2003 στην Ιταλία.

Το αυτοκίνητο θα επιστρέψει στον νόμιμο ιδιοκτήτη του, αλλά για την ώρα δύο είναι αυτοί που δηλώνουν πως τους ανήκει νόμιμα το ιταλικό αυτοκίνητο. Ο ένας είναι ο Paolo Provenzi, ο αρχικός ιδιοκτήτης από την Ιταλία, ενώ ο άλλος είναι ο νέος ιδιοκτήτης, ο Mohammed Alsaloussi, ο οποίος υποστηρίζει πως αγόρασε νόμιμα το αυτοκίνητο, χωρίς να γνωρίζει πως είχε κλαπεί.

Σύμφωνα με τον Provenzi, το αυτοκίνητο κλάπηκε από το γκαράζ ενός ξενοδοχείου στη Βόρεια Ιταλία το 2003, ενώ έχει καταθέσει στο δικαστήριο και σχετικά έγγραφα που αποδεικνύουν πως η ασφαλιστική εταιρία ποτέ δεν κατέβαλε αποζημίωση για την κλοπή του αυτοκινήτου.

Από τη μεριά του ο Alsaloussi είναι ένας συλλέκτης αυτοκινήτων και ιδιοκτήτης της συλλογής Ikonick Collection στο Μαϊάμι. Αγόρασε online την F50 τον Σεπτέμβριο του 2019, έναντι 1,435 εκατ. δολαρίων και υποστηρίζει πως δεν γνώριζε ότι η F50 ήταν κλεμμένη.

Κανείς δεν ξέρει ακριβώς που ήταν η F50 τα χρόνια μεταξύ 2003 έως και 2019. Όταν είχε κλαπεί είχε διανύσει μόλις 1.140 χλμ και πλέον στο κοντέρ του αναγράφονται 17.232 χλμ.

Η υπόθεση βρίσκεται στα δικαστήρια, με τον δικαστή να ερευνά σε ποιον πραγματικά ανήκει η συγκεκριμένη F50.