Η Volkswagen δοκιμάζει στη πίστα του Nurburgring την wagon έκδοση νέου Golf R, με το αυτοκίνητο να μην έχει το παραμικρό καμουφλάζ. Κάτω από το καπό του θα υπάρχει ο 2,0-λιτρος TSI κινητήρας απόδοσης 320 ίππων με 420 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7-τάχυτο DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς. Στιλιστικά ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, την αεροτομή, από τις πλαϊνές ποδιές, τον διαχύτη και από τις τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Οι ζάντες είναι διαστάσεων 18″, ενώ θα υπάρχουν και 19″ στον πρόσθετο εξοπλισμό. Η ανάρτηση είναι σκληρότερη, με την απόσταση από το έδαφος να μειώνεται κατά 2 εκατοστά σε σχέση με την απλή έκδοση του Golf Variant.

Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 358 mm μπροστά με διπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες και δίσκους 330 mm πίσω με μονοπίστονες δαγκάνες.