Μπορεί το Lexus RC F να κερδίσει την πιο δυνατή Mercedes-AMG C63 S στην ευθεία;

Σχετικά άρθρα

Πριν πατήσεις το play, πως πιστεύεις ότι μπορεί να σταθεί το ιαπωνικό coupe μοντέλο απέναντι στο δυνατότερο γερμανικό; Οι διαφορές τους είναι πολλές, καθώς το Lexus RC F φορά έναν 5,0-λίτρο ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα απόδοσης 477 ίππων στις 7.100 σ.α.λ., και 530 Nm ροπής, στις 4.800-5.600 σ.α.λ.. Το απόβαρό του είναι στα 1.795 κιλά, με την κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Από την άλλη, η Mercedes-AMG C63 S διαθέτει κάτω από το καπό έναν 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα που αποδίδει 510 άλογα και 700 Nm ροπής στις 2.000 με 4.500 σ.α.λ. στην S έκδοση του. Το απόβαρό της είναι στα 1.745 κιλά, με την κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr