Όταν βγαίνει από το εργοστάσιο της Ferrari, το υβριδικό σύνολο της SF90 Stradale αποδίδει 1.000 άλογα. Αυτό αποτελείται από έναν 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.

Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.

Ο βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore θεωρεί ότι τα 1.000 άλογα δεν είναι αρκετά, και γι’αυτό μας δείχνει την πρότασή του για το ιταλικό υβριδικό hypercar, που αφορά μηχανικές και αισθητικές παρεμβάσεις.

Ξεκινώντας από τις πρώτες, το υβριδικό σύνολο της SF90 Stradale αποδίδει πλέον 1.118 άλογα, με την βελτιωτική εταιρία να ισχυρίζεται ότι κάνει την επιπλέον δύναμη διαθέσιμη μόνο όταν ο κινητήρας φτάσει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας, η οποία βοηθά στην διατήρηση της αξιοπιστίας.

Η γερμανική εταιρία δεν κάνει γνωστά τα νούμερο των επιδόσεων της βελτιωμένης SF90 Stradale, παρά μόνο ανακοινώνει ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει πλέον τα 350 χλμ/ώρα, από τα 340 χλμ/ώρα της εργοστασιακής. Ωστόσο, να θυμίσω, ότι από το εργοστάσιο το ιταλικό αυτοκίνητο επιταχύνει από το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 2,5 δευτ. και από το 0-200 χλμ/ώρα σε 6,7 δευτ.

Τέλος, η Wheelsandmore προσφέρει νέες ζάντες για την SF90 Stradale, διαθέσιμες σε 20, 21 και 22 ίντσες.