H Toyota Μεγάλης Βρετανίας απέκτησε πρόσφατα μια τρακαρισμένη GR Supra, και την τοποθέτησε στις εγκαταστάσεις της με σκοπό να εκπαιδεύσει τους τεχνικούς της για τη μοναδική κατασκευή του αυτοκινήτου και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του.

Το αυτοκίνητο έχει υποστεί αρκετές ζημιές στο αμάξωμα, με την Toyota να αφαιρεί τα εξωτερικά πάνελ και να “γυμνώνει” ολόκληρο το εσωτερικό για να αναδείξει την “ραχοκοκαλιά” του αυτοκινήτου. Η Toyota χρησιμοποιεί διάφορους τύπους υλικών για τη δομή του Supra, όπως τρεις τύπους αλουμινίου, έναν ήπιο χάλυβα, πέντε χάλυβες υψηλής αντοχής και τρεις χάλυβες εξαιρετικά υψηλής αντοχής.

Κάθε υλικό έχει διαφορετική χρωματική κωδικοποίηση για εύκολη αναγνώριση για τους τεχνικούς, με τον Paul Collins, διευθυντή του τμήματος αμαξώματος και βαφής της Toyota Μεγάλης Βρετανίας, να δηλώνει ότι το εκπαιδευτικό όχημα μπορεί να διδάξει στους τεχνικούς πώς τα υλικά επηρεάζουν τις επιδόσεις και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον Collins, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Toyota κάνει κάτι τέτοιο, ρωτώντας την ασφαλιστική εταιρία εάν θα μπορούσε να αγοράσει το όχημα, με την τελευταία να της το χαρίζει.