Η Bugatti πήγε το one-off Bolide σε μια εκδήλωση στο Μιλάνο εκεί όπου για πρώτη φορά είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε τον ήχο του αυτοκινήτου που μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά εντός πίστας.

Το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1.240 κιλά, με τον 8,0 λίτρων quad-turbo W16 κινητήρα του να αποδίδει 1.850 άλογα και 1.850 Nm ροπής με χρήση αγωνιστικής βενζίνης 110 οκτανίων, κάτι που σημαίνει ότι η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι μόλις 0,67! Με χρήση κανονικής βενζίνης 98 οκτανίων, η απόδοση του ανέρχεται σε 1.600 άλογα.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Bugatti, το Bolide χρειάζεται 2,17 δευτ. για το 0-100 χλμ/ώρα, 4,36 δευτ. για το 0-200 χλμ/ώρα, 7,37 δευτ. για το 0-300 χλμ/ώρα, 12,08 δευτ. για το 0-400 χλμ/ώρα, και 20,16 δευτ. για το 0-500 χλμ/ώρα, με την τελική του να υπερβαίνει τα 500 χλμ/ώρα.

Επιπλέον, είναι σε θέση να παράγει 2,8 G μέγιστης πλευρικής επιτάχυνσης. Τα 0-400-0 χλμ/ώρα τα κάνει σε 24,64 δευτερόλεπτα και τα 0-500-0 χλμ/ώρα σε 33,62 δευτερόλεπτα.

Εξαιτίας του άκρως αεροδυναμικού αμαξώματος, η Bugatti ισχυρίζεται ότι το Bolide γυρίζει στο Nurburgring σε μόλις 5 λετά και 23,1 δευτ., ενώ στην πίστα Le Mans σε 3 λεπτά και 7,1 δευτ. Αυτό σημαίνει ότι είναι ταχύτερο από τα LMP1 αγωνιστικά τους διάσημου 24ωρου αγώνα και στην ίδια κατηγορία με την Porsche 919 Evo.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για το Bugatti Bolide μπορείς να διαβάσεις στο ακόλουθο άρθρο.