Εκκωφαντικές μελωδίες στο Mugello από τον V12 κινητήρα της Ferrari FXX K Evo

Σχετικά άρθρα

Τον Οκτώβριο του 2017, η Ferrari παρουσίασε στην πίστα του Mugello την FXX-K Evo, και στο παρακάτω video θα δεις το ιταλικό αγωνιστικό με αριθμό #59 στις πόρτες του να γυρίζει στην προαναφερθείσα πίστα, με οδηγό τον Δανό Peter Christensen.

Το -αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων- αγωνιστικό κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, με χωρητικότητα 6.262 κ. εκ., ο οποίος “ουρλιάζει” μέσα στην πίστα, καθώς το όριο περιστροφής του είναι στις 9.200 σ.α.λ. Ο κινητήρας αποδίδει 1.050 άλογα και περισσότερα από 900 Nm ροπής, με τα 860 άλογα και τα 750 Nn ροπής εξ’αυτών να προέρχονται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, και τα υπόλοιπα 190, από τον ηλεκτροκινητήρα.

Το HY-KERS σύστημα έχει εξελιχθεί ειδικά για απόλυτες επιδόσεις και η λειτουργία του μπορεί να οριστεί με τα 4 settings στο Manettino που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα: Qualify για το μέγιστο των δυνατοτήτων του με διάρκεια λίγους γύρους, Long Run για συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση, μέγιστη ροπή και Fast Charge για την ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας της FXX K.

Διάβασε περισσότερα

Κάπως έτσι είναι να παραλαμβάνεις από τη Ferrari τη FXX-K Evo σου

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr