Honda Jazz Hybrid. Ποιοτικό με χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας

Σχετικά άρθρα

Επιδιώκοντας να επαναπροσδιορίσει την ταυτότητα ενός compact αυτοκινήτου πόλης, η Honda ακολούθησε μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία στο νέο Jazz που ενσαρκώνει το Ιαπωνικό δόγμα “Yoo no bi”. Αυτό αναγνωρίζει την ομορφιά στα καθημερνά πράγματα τα οποία έχουν βελτιωθεί με το πέρασμα του χρόνου και έχουν γίνει ακόμα πιο ελκυστικά και εργονομικά ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα το σκοπό τους.

Η φιλοσοφία Yoo no bi θέλει το προϊόν να έχει τη δύναμη να αναβαθμίζει τις καθημερινές ζωές όσων το χρησιμοποιούν και έτσι το εσωτερικό του Jazz χαρακτηρίζεται ως απέριττο, εργονομικό, μίνιμαλ, με μελετημένη χρηστικότητα, πρακτικότητα και λειτουργικότητα.

Το νέο Honda Jazz χρησιμοποιεί στο εσωτερικό του μαλακά, πολυτελή και ανθεκτικά υλικά, με τους προσφερόμενους χώρους να είναι μεγαλύτεροι από τον ανταγωνισμό και να συγκρίνονται με αυτούς αυτοκινήτων της μεσαίας κατηγορίας.

Τα καθίσματα του είναι επενδυμένα με ύφασμα/δέρμα από τη μεσαία έκδοση εξοπλισμού, με το ταμπλό, τα πλαστικά και τα χειριστήρια να είναι κατασκευασμένα από ποιοτικά υλικά, έχοντας άριστη συναρμογή και εξαιρετικό φινίρισμα.

Το μοντέλο προσφέρει κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας, με την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να ξεκινά από 304 λίτρα και να φτάνει μέχρι τα 1.205 λίτρα. Ο χώρος αποσκευών είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, με την χωροταξία και τη σχεδίαση να επιτρέπει το φαρδύτερο άνοιγμα της πίσω πόρτας και χάρη στο επίπεδο πάτωμα και στο χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, καθιστά τη φόρτωση και την εκφόρτωση αντικειμένων στο πορτμπαγκάζ ευκολότερη από ποτέ.

Το αυτοκίνητο διατηρεί τα ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία. Τα ευπροσάρμοστα Magic Seats καθίσματα παρέχουν ευελιξία με την πλήρη ή μερική αναδίπλωσή τους, ανάλογα με τις απαιτήσεις του χώρου αποσκευών.

Οι επιβάτες κάθονται σε αναπαυτικά καθίσματα με υψηλό επίπεδο στήριξης και νέα δομή μαξιλαριών, τόσο στην έδρα όσο και στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων. Η χρήση ενός φαρδύτερου μαξιλαριού έδρας επέτρεψε την αύξηση του βάθους του καθίσματος κατά 3 εκατοστά, κάτι που βελτιώνει την άνεση, με τη νέα δομή σε συνδυασμό με το αυξημένο αφρώδες υλικό να καθιστά το μαξιλάρι πιο εύκαμπτο χωρίς όμως να “τερματίζει”.

Σχεδιαστικά, τα νέα καθίσματα στενεύουν σταδιακά προς στο πάνω τμήμα της πλάτης, ενώ το αφρώδες υλικό της επένδυσης παρέχει πλήρη στήριξη και προστασία της πλάτης των επιβατών.

Η βελτιωμένη δομή της πλάτης αυξάνει την οσφυϊκή και κοιλιακή στήριξη και σταθεροποιεί το σώμα. Αυτό αποτρέπει την κόπωση, κυρίως στην περιοχή των γοφών και της μέσης στα μακρινά ταξίδια, ενώ συμβάλει να διατηρείται μία άνετη και σταθερή θέση του σώματος, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο στρίβει ή σε κινείται σε κακό οδόστρωμα.

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαίο χώρο για τα πόδια, 98,6 εκατοστών, ενώ κάθονται και αυτοί σε πιο άνετα καθίσματα, μιας και αυτά είναι παχύτερα κατά 2,4 εκατοστά σε σχέση με τα καθίσματα της προηγούμενης γενιάς. Οι σχεδιαστές πρόσθεσαν επίσης πρακτικές θήκες για smartphone στο πίσω τμήμα των εμπρός καθισμάτων για χρήση από τους πίσω επιβάτες.

Η ολοκληρωμένη προσέγγιση της Honda στη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH (θορύβων, κραδασμών και τριγμών) διασφαλίζει ελάχιστη διείσδυση θορύβου στην καμπίνα από τον κινητήρα, το δρόμο και τον αέρα. Η αυξημένη χρήση μονωτικών και ηχοαπορροφητικών υλικών μειώνει το θόρυβο του αέρα από το οδόστρωμα, βελτιώνοντας το περιβάλλον της καμπίνας.

Η καμπίνα και το πάνελ του πατώματος διαχωρίζονται ώστε να μειώνεται η αντήχηση στη δομή του αυτοκινήτου, ενώ έχουν εφαρμοστεί μέτρα ηχομόνωσης γύρω από το ταμπλό. Ο θόρυβος από τον κινητήρα έχει επίσης μειωθεί με τη χρήση ρητίνης στη βάση του κινητήρα για μόνωση. Όλα αυτά μαζί με τα ηχοαπορροφητικά υλικά και τα παχύτερα κρύσταλλα στα παράθυρα συνεισφέρουν κατά 10% στη μείωση του θορύβου του αέρα στην καμπίνα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Jazz.

Το νέο Jazz έχει κορυφαία αεροδυναμική σχεδίαση που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του θορύβου στη καμπίνα, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης βενζίνης, Η βελτιωμένη ακαμψία του αμαξώματος και η χρήση ατσαλιού υψηλότερης αντοχής επιτρέπει τη αξιοποίηση νέων δομικών τεχνολογιών στις λεπτότερες μπροστά κολόνες, οι οποίες εναρμονίζονται με την αεροδυναμική σχεδίαση των καθρεπτών, την πίσω αεροτομή και τις ζάντες αλουμινίου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...