Στο ακόλουθο video, ο Frank Stephenson, ο άνθρωπος που μεταξύ άλλων, σχεδίασε και την Maserati MC12, μας εξηγεί τα μυστικά σχεδίασης του ιταλικού supercar, αλλά και το πως το ιταλικό supercar αναπτύχθηκε μέσα σε μόλις 4 μήνες.

Η Maserati MC12 βασίζεται στη Ferrari Enzo, αλλά είναι μακρύτερη, φαρδύτερα και λίγο ψηλότερη, με τον Stephenson να λέει στο video πως ο σχεδιασμός των πλαϊνών παραθύρων δεν μπορούσαν να αλλάξουν και έτσι αυτά είναι ακριβώς ίδια με αυτά της Enzo, κάτι που “χάλασε” τα σχέδια του Βρετανού σχεδιαστή, ο οποίος ήθελε να αναδιαμορφώσει τα πλαϊνά παράθυρα προκειμένου να βελτιώσει την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Η MC12 ξεχωρίζει από την Enzo και από το γεγονός πως η οροφή της μπορεί να αφαιρεθεί. H Maserati κατασκεύασε μόλις 55 MC12, με τις 50 να βγήκαν προς πώληση, εκ των οποίων οι 49 είναι βαμμένες στο κλασικό άσπρο/μπλε χρώμα, το οποίο αποτίει φόρο τιμής στην αγωνιστική ομάδα America Camoradi, που έτρεχε με μια Maserati Tipo Birdcages τη δεκαετία του ’60. Η άλλη είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα. Η Ferrari Enzo, με την οποία μοιράζεται πλαίσιο και κινητήρα, βγήκε σε 400 μονάδες. Άρα καταλαβαίνεις την σπανιότητα της. Επίσης η Maserati κατασκευάσει και 12 αγωνιστικές MC12 Corsa.

Κίνηση παίρνει από τον 6,0-λιτρο V12 κινητήρα που παράγει 630 άλογα και αναλαμβάνει να κινήσει τα μόλις 1.335 κιλά, επιταχύνονται από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.