Rally Acropolis 2021: O Rovanpera στη κορυφή και την 3η ημέρα

Σχετικά άρθρα

O 21χρονος Kalle Rovanpera, επιδεικνύοντας ωριμότητα, ψυχραιμία και κυρίως συνέπεια στις επιδόσεις του, ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις στην πρώτη θέση, με μια διαφορά που του επιτρέπει να κοιτάζει σχεδόν με ασφάλεια προς τη νίκη.

Η ατμόσφαιρα που επικράτησε σήμερα στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως γιορτινή, με τα πληρώματα, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα καθώς και η παρουσία δεκάδων χιλιάδων θεατών στις ειδικές διαδρομές της σημερινής τρίτης ημέρας, να συνθέτουν ένα απολαυστικό σκηνικό, με εκρηκτικό αποτέλεσμα.

Σπουδαίες επιδόσεις και πλούσιο θέαμα ήταν τα βασικά συστατικά, με μοναδικό μελανό σημείο την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής 10 “Ελευθεροχώρι 1”, μετά το πέρασμα μόλις εννέα αυτοκινήτων. Ο λόγος ήταν η μη τήρηση από μερίδα θεατών των μέτρων ασφαλείας και η άρνησή τους να συμμορφωθούν με τις αλλεπάλληλες συστάσεις της Οργάνωσης. Με δεδομένο πως και αύριο αναμένεται πλήθος κόσμου στις ειδικές διαδρομές “Ταρζάν” και “Πύργος”, η σημερινή δυσάρεστη εξέλιξη θα πρέπει να προβληματίσει όσους παίρνουν αψήφιστα το γεγονός ότι, σε γεγονότα όπως το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, προτεραιότητα δεν μπορεί να αποτελεί τίποτα άλλο, παρά η ασφάλεια.

Στο καθαρά αγωνιστικό σκέλος της ημέρας, η κατάσταση των δρόμων μετά τις πρόσφατες βροχοπτώσεις προσέδωσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον αγώνα. Οι δρόμοι στο μεγαλύτερο μέρος τους είχαν μεν στεγνώσει, αλλά πολλά τμήματα έκρυβαν εκπλήξεις. Κάτι που ανέδειξε την επιλογή ελαστικών στη μεγαλύτερη πρόκληση της ημέρας. Ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC) ήταν αυτός που “έπαιξε” και κέρδισε. Ο νεαρός Φινλανδός ήταν άπιαστος και, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις έξι σημερινές ειδικές διαδρομές, πιστοποίησε πως μόνο τυχαία δε βρίσκεται σε θέση νίκης.

Η έως τώρα επίδοσή του αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως πίσω του ακολουθούν δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές. Ο Εσθονός Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) και ο Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC). Ο Εσθονός σε κανένα διάστημα της ημέρας δεν είχε την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ώστε να πιέσει τον Rovanpera.

Μόλις στην τελευταία ειδική της ημέρας βρήκε το χαμόγελό του, καταφέρνοντας να αυξήσει τη διαφορά του από τον Ogier στα 9,4 δευτ. Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δε δικαιώθηκε από τις επιλογές των ελαστικών του, ενώ σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να ρισκάρει, καθώς ακόμα και τρίτη θέση είναι αρκετή για να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς την κατάκτηση του όγδοου τίτλου του.

Ο Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρώτων, αλλά και δεν απειλήθηκε ποτέ από τους Adrien Fourmaux και Gus Greensmith. Οι δύο οδηγοί της M-Sport με τα Ford Fiesta WRC έχουν τη δική τους μάχη, με τον Γάλλο να προηγείται με βραχεία κεφαλή. Λίγο πιο πίσω, στην έβδομη θέση, βρίσκεται ο Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC), ο οποίος μαζί με τον Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) σκέφτονται ήδη την αυριανή ημέρα και την Power Stage.

Μεγάλο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η μάχη στην κατηγορία WRC2 ανάμεσα στους Marco Bulacia και Andreas Mikkelsen, αμφότερους με Skoda Fabia Rally2 evo της TokSport. Ο 21χρονος Βολιβιανός πραγματοποιεί αναμφίβολα την καλύτερη εμφάνισή του στο WRC και βρίσκεται μόλις 0,8 δευτ. μπροστά από τον πολύπειρο πρώην εργοστασιακό οδηγό των Volkswagen, Hyundai και Citroen.

Αντίθετα, στην κατηγορία WRC3 ο Γάλλος Yohan Rossel με το Citroen C3 Rally κατάφερε να πάρει μια μικρή διαφορά από τον δύο φορές Πρωταθλητή Ευρώπης Kajetan Kajetanowicz με το Skoda Fabia Rally2. Ο Γιώργος Κεχαγιάς (Skoda Fabia Rally2 evo), από την πλευρά του, φιγουράρει στην πέμπτη θέση της κατηγορίας και στην πρώτη ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, παρά το πρόβλημα που αντιμετώπισε σήμερα με την κρεμαγιέρα.

Η αυριανή, καταληκτική μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να περιλαμβάνει μόλις 70 αγωνιστικά χιλιόμετρα, αλλά σε αυτά εμπεριέχεται αρκετή ιστορία (Ταρζάν) και μία ειδική διαδρομή 33 χιλιομέτρων που μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες.

Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά
1 K. Rovanper Yaris WRC 2:36:52.8  
2 O. Tänak i20 Coupé WRC 2:37:23.6 +30.8
3 S. Ogier Yaris WRC 2:37:33.0 +40.2
4 D. Sordo i20 Coupé WRC 2:39:02.2 +2:09.4
5 A. Fourmaux Fiesta WRC 2:40:12.0 +3:19.2
6 G. Greensmith Fiesta WRC 2:40:27.8 +3:35.0
7 E. Evans Yaris WRC 2:42:44.7 +5:51.9
8 M. Bulacia Fabia Evo 2:44:01.8 +7:09.0
9 A. Mikkelsen Fabia Evo 2:44:02.6 +7:09.8
10 T. Neuville i20 Coupé WRC 2:44:40.4 +7:47.6
11 Y. Rossel C3 2:45:25.5 +8:32.7
12 K. Kajetanowicz Fabia Evo 2:45:44.6 +8:51.8
13 C. Ingram Fabia Evo 2:46:00.0 +9:07.2
14 N. Gryazin Fiesta Mk II 2:47:16.3 +10:23.5
15 E. Lindholm Fabia Evo 2:47:55.8 +11:03.0
16 G. Linnamäe Fabia Evo 2:48:27.7 +11:34.9
17 M. Prokop Fiesta Mk II 2:50:58.7 +14:05.9
18 S. Johnston C3 2:51:17.9 +14:25.1
19 G. Kechagias Fabia Evo 2:54:49.9 +17:57.1
20 P. Loubet i20 Coupé WRC 2:55:10.7 +18:17.9
21 S. Galatariotis Polo GTI 2:55:24.9 +18:32.1
22 V. Velanis Fabia Evo 2:57:40.2 +20:47.4
23 J. Serderidis Fiesta WRC 2:57:43.8 +20:51.0
24 L. Urlichich C3 2:58:07.6 +21:14.8
25 P. Roustemis DS3 2:58:13.3 +21:20.5
26 P. Nobre Fabia 3:00:37.3 +23:44.5
27 P. Panteli DS3 3:00:44.2 +23:51.4
28 I. Plagos C3 3:04:59.2 +28:06.4
29 Y. Panagiotis C3 3:08:34.0 +31:41.2
30 F. Pyck Fabia 3:10:39.2 +33:46.4
31 E. Chalkias Fiesta 3:11:29.8 +34:37.0
32 N. Ziovas Fiesta ST Rally3 3:15:16.7 +38:23.9
33 D. Spanos Fabia 3:16:42.5 +39:49.7
34 M. Ostberg C3 3:23:48.2 +46:55.4
35 F. Zaldivar Fabia Evo 3:36:45.3 +59:52.5
36 P. Chatzitsopanis Fiesta Mk II 3:42:14.7 +1:05:21.9
37 S. Theocharopoulos Fiesta 3:45:30.8 +1:08:38.0
38 M. Diaz Aboitiz Fabia Evo 3:46:06.1 +1:09:13.3
39 C. Covi 208 3:48:21.5 +1:11:28.7
40 E. Karanikolas Fiesta 3:55:46.9 +1:18:54.1
41 L. Athanassoulas i20 N Rally2 3:57:51.4 +1:20:58.6
42 L. Papageorgiou 208 Rally 4 4:04:29.4 +1:27:36.6
43 P. Iliopoulos Fabia 4:06:16.0 +1:29:23.2
44 S. Lefkaditis 208 Rally4 4:07:47.0 +1:30:54.2
45 H. Kaltsounis Adam 4:34:01.4 +1:57:08.6

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...

Τέλη κυκλοφορίας: Αλλάζουν όλα στα πρόστιμα. Big brother για τα ανασφάλιστα οχήματα

Aλλαγές στα πρόστιμα που επιβάλλονται στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής των τελών κυκλοφορίας αλλά και έναν αυτόματο μηχανισμό ο οποίος θα εντοπίζει άμεσα όσα οχήματα...