Η Honda παρουσίασε το νέο HondaJet, που μπορεί να κάνει διηπειρωτικά ταξίδια

Σχετικά άρθρα

Η Honda επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα της αεροναυπηγικής, καθώς -μετά το “απλό HondaJet και το HondaJet Elite S– παρουσίασε χθες στο Las Vegas το HondaJet 2600. Αυτό ανήκει στην ίδια κατηγορία με το πρώτο, ήτοι την Light Jet (ελαφρύ αεροσκάφος), αλλά έχει σημαντικά αυξημένη εμβέλεια και θα είναι σε θέση να εκτελέσει διηπειρωτικά ταξίδια.

Πιο συγκεκριμένα, το HondaJet 2600 είναι το πρώτο μικρό αεροσκάφος στον κόσμο που μπορεί να διανύσει 2.625 ναυτικά μίλια, δηλαδή 4.861 χλμ., όταν το HondaJet Elite S έχει αυτονομία 1.437 ναυτικά μίλια (2.661 χλμ.) και το HondaJet 1.223 ναυτικά μίλια (2.265 χλμ.). Επιπλέον, το μέγιστο επιχειρησιακό ύψος είναι στα 47.000 πόδια (14,3 χλμ.), ήτοι 4.000 πόδια πιο ψηλά από το HondaJet Elite S.

Σε αυτό το ύψος, η πίεση της καμπίνας είναι ισοδύναμη με ύψος 6.363 ποδιών (1.939 χλμ.), που σημαίνει εξαιρετικά άνετα και ξεκούραστα ταξίδια, καθώς όσο πιο κοντά είναι η πίεση στην επιφάνεια της θάλασσας, τόσο το καλύτερο. Για σύγκριση, σε ένα καινούριο Airbus A320neo η πίεση στην καμπίνα σε ύψος 35.000 ποδιών είναι ισοδύναμη με ύψος 8.000 ποδιών, ενώ το κορυφαίο Boeing 787 στο ίδιο ύψος πτήσης η πίεση της καμπίνας είναι στα 6.000 πόδια.

Ακόμα, η μέγιστη ταχύτητα πτήσης στο προαναφερθέν ύψος για το HondaJet 2600 είναι οι 450 κόμβοι (834 χλμ.), όσα και ένα συμβατικό επιβατικό αεροσκάφος. Αυτό που κάνει το HondaJet 2600 να ξεχωρίζει είναι ότι μπορεί να πετάξει μόνο με έναν πιλότο, με αποτέλεσμα να έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αυτοματοποίηση διαδικασιών εντός του πιλοτηρίου.

Η καμπίνα του HondaJet 2600 μπορεί να μεταφέρει έως και 9 επιβάτες και 2 άτομα προσωπικό, ενώ υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι παραμετροποίησης των καθισμάτων. Η δε αντοχή της, είναι επαρκής για ταξίδια ακόμα και σε υψόμετρο 6.393 ποδιών (1.939 μέτρα).

Κλείνοντας, η Honda αναφέρει ότι εκτός από τις κορυφαίες ικανότητες για το μέγεθός του, το HondaJet 2600 εκπέμπει έως και 20% λιγότερο CO2, σε σύγκριση με τα παραδοσιακά Light Jets του ανταγωνισμού, ενώ ταυτόχρονα είναι 40% πιο αποδοτικό στην οικονομία καυσίμου, από αντίστοιχα αεροσκάφη.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr