Η BMW ανακοίνωσε αύξηση κερδών το τρίτο τρίμηνο του 2021 καθώς αντιστάθμισε τις μειωμένες παραδόσεις -12,2% (593.177 έναντι 675.592) λόγω έλλειψης σε τσιπ με υψηλότερες τιμές. Συγκεκριμένα τα κέρδη προ φόρων και τόκων διαμορφώθηκαν στα 2,88 δισ. ευρώ έναντι εκτιμήσεων για 2,34 δισ. ευρώ.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 2,58 δισ. ευρώ (+42,4%), με το περιθώριο κέρδους να ανέρχεται στο 7,8%. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 4,5% στα 27,47 δισ. ευρώ, έναντι 26,28 δισ. ευρώ το 3ο τρίμηνο του 2020.

Το τρίτο τρίμηνο του 2021, οι λειτουργίες επηρεάστηκαν από τα σημεία συμφόρησης στον εφοδιασμό εξαρτημάτων τσιπ. Αν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ελλείψεις στον όγκο παραγωγής και χαμηλότερους όγκους πωλήσεων κατά την περίοδο από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021, ένα καλύτερο προϊοντικό μείγμα και καλύτερες τιμές σε νέα οχήματα, μαζί με μια σταθερή τάση τιμολόγησης για μεταχειρισμένα οχήματα, ενίσχυσε τις οικονομικές επιδόσεις των δραστηριοτήτων.

ανέφερε η εταιρεία.

Η BMW είδε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβάνοντας τόσο υβριδικά όσο και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, στο εννεάμηνο του έτους σε 231.575 οχήματα, 98,9% περισσότερα από ό,τι πουλήθηκαν στην ίδια περίοδο πέρυσι.

Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group αυξήθηκαν κατά 121,4% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, φτάνοντας τις 59.688 μονάδες, με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να δηλώνει πως η ηλεκτροκίνηση γίνεται όλο και περισσότερο “ζωτικός παράγοντας ανάπτυξης και επιτυχίας” για την εταιρεία.

Στόχος της BMW είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 50% των παραδόσεώς της μέχρι το 2030.

Ο οικονομικός διευθυντής Nicolas Peter, δήλωσε πως το πρόβλημα με την έλλειψη τσιπ θα αποτελέσει ζήτημα και για το 2022.

Η επιχείρηση στη διάρκεια της τρέχουσας οικονομικής κρίσης επωφελήθηκε σημαντικά από την ευνοϊκή σταθερή αγορά και τη συνεχιζόμενη ζωηρή ζήτηση,

συμπλήρωσε ο Peter.

Η BMW διατήρησε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο της χρήσης που περιλαμβάνουν το περιθώριο κέρδους μεταξύ του 9,5%-10% και τα κέρδη προ φόρων θα διαμορφωθούν υψηλότερα από το 2020.