Η παγκόσμια έλλειψη σε τσιπ έχει οδηγήσει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να αυξήσουν τις τιμές των αυτοκινήτων τους κατά περίπου 10 με 20%. Ανάμεσα σε αυτές είναι η BMW και η Mercedes, με τις δύο γερμανικές premium εταιρίες να διαπιστώνουν πως οι πελάτες τους όχι μόνο περιμένουν υπομονετικά αρκετούς μήνες για τα λάβουν τα καινούργια αυτοκίνητά τους, αλλά είναι πρόθυμοι να πληρώσουν και περισσότερα χρήματα, εξοπλίζοντάς τα περισσότερο.
Εκπρόσωποι των δύο εταιριών δήλωσαν πως οι τιμές των μοντέλων τους δεν θα μειωθούν μετά το τέλος της έλλειψης σε τσιπ. Τόσο η Mercedes όσο και η BMW αντί να βασίζονται στον παραδοσιακό στόχο πωλήσεων βάσει όγκου, στοχεύουν πλέον στο να πωλούν λιγότερα αυτοκίνητα, αλλά να κερδίσουν περισσότερα χρήματα από κάθε πώληση, έχοντας έτσι υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
Η BMW έχει δει το περιθώριο κέρδους της να αυξάνεται από το 8,6 στο 16%, με το περιθώριο κέρδους της Mercedes να αυξάνεται από το 8,4% στο 12,2%. Η BMW θεωρεί πως η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι μια συναισθηματική πράξη και ο χρόνος αναμονής κάνει την εμπειρία του πελάτη ακόμα καλύτερη. Όσο περισσότερο πρέπει να περιμένει κάποιος για να παραλάβει το νέο του αυτοκίνητο, τόσο πιο ευτυχισμένος είναι όταν τελικά το παραλαμβάνει, δηλώνει η εταιρία.