Ο Carlos Sainz αλλάζει το Golf GTI του με μια Ferrari ειδικά κατασκευασμένη γι’αυτόν

Σχετικά άρθρα

Σε ηλικία 18 ετών οι γονείς του Carlos Sainz του πήραν ως δώρο ένα Volkswagen Golf GTI, με τον 27χρονο πιλότο να βρίσκεται πλέον στη Ferrari και στο νέο του video έκανε γνωστό πως παρήγγειλε την πρώτη του Ferrari, παραμετροποιώντας της όπως ακριβώς ήθελε, έτσι ώστε να είναι μοναδική και να καλύπτει τα δικά του θέλω.

Παρότι ο Sainz δεν αποκάλυψε ποιο μοντέλο της Ferrari παρήγγειλε, κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για μια Ferrari 812 Competizione. Το ότι ο Sainz είναι πιλότος της Ferrari, δεν σημαίνει πως ο Ισπανός θα προσπεράσει τη λίστα αναμονής και έτσι θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον έναν χρόνο για να παραλάβει το νέο του αυτοκίνητο.

Η 812 Competizione παίρνει κίνηση από τον 6,5-λίτρων V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 830 άλογα στις 9.250 σ.α.λ. και 692 Nm ροπής. Το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 9.500 σ.α.λ., κάτι που τον καθιστά τον πιο υψηλόστροφο κινητήρα παραγωγής της Ferrari, ενώ η σχέση συμπίεσης είναι στο 13,5:1.

To καθαρό βάρος (χωρίς υγρά) της 812 Competizione αγγίζει τα 1.487 κιλά (-38 κιλά από την 812 Superfast), κάτι που μεταφράζεται σε αναλογία 1,79 κιλών/ίππο, όταν η 812 Superfast έχει 1,9 κιλά ανά ίππο. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων, το οποίο έχει βαθμονομηθεί εκ νέου για τη μείωση των χρόνων αλλαγής κατά 5%.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,85 δευτ., τα 0-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 7,5 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr