Η Toyota παρουσίασε σήμερα την έκδοση GR Sport έκδοση του Yaris, η οποία έρχεται να προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου στην Ευρώπη από το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Αισθητικά, το Yaris GR Sport ξεχωρίζει από το νέο γκρι (Dynamic Grey) χρώμα, το οποίο είναι διαθέσιμο μόνο στην συγκεκριμένη έκδοση και περιλαμβάνει διχρωμία με μαύρο ουρανό.

Επιπλέον, υπάρχουν νέες ζάντες 18 ιντσών, με κόκκινες λεπτομέρειες και μια εμπρός μάσκα με ένα νέο δικτυωτό σχέδιο, που διαθέτει ένα ξεχωριστό μοτίβο “G”, ενώ στο πίσω μέρος, διακρίνεται ένας νέος διαχύτης σε σχήμα “Τ”. Στο εσωτερικό, υπάρχουν τα λογότυπα Gazoo Racing στο τιμόνι, στο προσκέφαλα των καθισμάτων, στο κουμπί push-to-start και στην κύρια οθόνη οργάνων.

Τα καθίσματα διαθέτουν νέα υφασμάτινη επένδυση με κόκκινες ραφές, ενώ προαιρετικά προσφέρονται θερμαινόμενα καθίσματα με σουέτ επενδύσεις. Η κόκκινη ραφή επεκτείνεται στο τιμόνι και στον λεβιέ των ταχυτήτων. Οι επενδύσεις των θυρών, η κονσόλα και το τιμόνι διαθέτουν gunmetal φινίρισμα.

Συνεχίζοντας, η Toyota αναφέρει ότι τόσο οι εμπρός όσο και οι πίσω αναρτήσεις έχουν αναβαθμιστεί για να προσφέρουν βελτιωμένη απόδοση. Τα αμορτισέρ έχουν βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε σε χαμηλότερες ταχύτητες να αντιδρούν πιο γρήγορα, προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση στο τιμόνι και άνεση οδήγησης. Επιπλέον, στο πίσω μέρος, τα ελατήρια είναι βελτιστοποιημένα για να καταστέλλουν την κλίση του αμαξώματος ή την ανύψωση των τροχών κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.

Το σύστημα διεύθυνσης του Yaris GR Sport έχει αναβαθμιστεί για να μειώσει την καθυστέρηση εισόδου των εντολών, κάτι που σημαίνει βελτιωμένη ακρίβεια και μεγαλύτερη απόκριση στις εντολές σου. Πρόσθετες υποδαπέδιες μπάρες και στις δύο πλευρές του Yaris GR Sport ενισχύουν την ακαμψία, το χειρισμό και τη σταθερότητα του αμαξώματος του αυτοκινήτου. Τέλος, η αεροδυναμική απόδοση έχει βελτιωθεί με πρόσθετες επενδύσεις στο εσωτερικό του περιβλήματος των εμπρός και του πίσω τροχών για μείωση της οπισθέλκουσας.

Μηχανικά δεν υπάρχουν διαφορές, και κάτω από το καπό το Yaris GR Sport διατίθεται με τον νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. (Dynamic Force), που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτόματο W-CVT συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέσης και ευρεία κλιμάκωση (Wide range), με τη μετάδοση να είναι παρόμοια με αυτή του υβριδικού συστήματος.

Το σύνολο αποδίδει 121 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 153 Nm ροπής στις 4.800-5.000 σ.α.λ, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9,0 δευτερόλεπτα, (10,2 δευτ. με το CVT). Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ/ώρα, η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. (4,7 λίτρα/100 χλμ. με το CVT), ενώ οι εκπομπές CO2 στα 113 γρ./χλμ. (107 γρ/χλμ με το CVT).

Ακόμα, υπάρχει το υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από ένα τρικύλινδρο 1.500άρη κινητήρα βενζίνης, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες/γεννήτριες -τις MG1 και MG2. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται σε 116 άλογα με 141 Nm ροπής, με το σύνολο να συνδυάζεται μόνο με το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο 3κύλινδρος 12βάλβιδος VVT-i κινητήρας αποδίδει 93 άλογα και 120 Nm ροπής στις 3.600-4.800 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρικό σύστημα είναι απόδοσης 80 ίππων και 141 Nm ροπής, και μπορεί να κατανέμει τη ροπής στους εμπρός τροχούς, στις 17.000 σ.α.λ. μάξιμουμ.