Τις προηγούμενες ημέρες η Tesla δοκίμαζε ένα Cybertruck στην μικρή πίστα που έχει το εργοστάσιο της στη Καλιφόρνια, με το όχημα να διαφέρει σε ορισμένα σημεία σε σχέση με το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2019 και να δείχνει σχεδόν έτοιμο να περάσει στη παραγωγή.
Το αυτοκίνητο έχει προβολείς πάνω από τον προφυλακτήρα, διαφορετικές πλαϊνές ποδιές, συμβατικούς πλαϊνούς καθρέπτες και έναν τεράστιο υαλοκαθαριστήρα, με τον Musk να απαντά στο Twitter πως οι πλαϊνοί καθρέπτες τοποθετήθηκαν προκειμένου το αυτοκίνητο να πληροί τους κανονισμούς, προσθέτοντας πως ο υαλοκαθαριστήρας είναι αυτό που τον ενοχλεί περισσότερο.
Δεν είναι σίγουρο το κατά πόσο ο υαλοκαθαριστήρας αυτός θα περάσει στο μοντέλο παραγωγής, αλλά ο Musk έγραψε πως “δεν υπάρχει εύκολη λύση, καθώς ένας αναπτυσσόμενος υαλοκαθαριστήρας που αποθηκεύεται στο μπροστινό πορτμπαγκάζ θα ήταν ιδανικός, αλλά πολύπλοκος. Το Cybertruck θα περάσει στη παραγωγή στα τέλη του 2022.
Η Tesla έχει προχωρήσει στη κατοχύρωση μιας πατέντας για χρήση ακτίνων λέιζερ για τον καθαρισμό του παρμπρίζ, με σκοπό να αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς υαλοκαθαριστήρες, που μετρούν σχεδόν 120 χρόνια “ζωής”.
Η αίτηση για την κατοχύρωση της πρωτότυπης πατέντας της Tesla έγινε πριν από περίπου δύο χρόνια, με την συγκεκριμένη τεχνολογία να εκπέμπει ακτίνες λέιζερ κοντά στη γυάλινη περιοχή των τζαμιών του αυτοκινήτου, ενώ ένα κύκλωμα ανίχνευσης ελέγχει και εντοπίζει στοιχεία που έχουν συσσωρευτεί στην περιοχή αυτή.
Στη συνέχεια, το σύστημα αφαιρεί τα συσσωρευμένα αυτά στοιχεία χρησιμοποιώντας μια δέσμη λέιζερ, που θα περνάει από το παρμπρίζ. Σύμφωνα με το USPTO, το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τον καθαρισμό του παρμπρίζ με χρήση ακτινών λέιζερ περιγράφεται επίσημα ως “παλμικός καθαρισμός λέιζερ των ακαθαρσιών που έχουν συσσωρευτεί σε γυάλινα αντικείμενα σε οχήματα και φωτοβολταϊκά συγκροτήματα”.